*Gizem'in okulu daha tatil olmadı arkadaşlar. 4 gün sonra falan olacak.*
"Kır düğünü isterim ama."
"Gizem kalk!" rüyamda bu sesler yankılanıyordu ve ben müstakbel kocam ile konuşamıyordum.
"Kime diyorum ben!" kafama yediğim yastık ile gözlerimi hafif araladım.
"Sende gel, çifte düğün yaparız." deyip gözlerimi kapattım.
"Düğünmüş! Kalk azıcık temizlik yap, odan ahır gibi kokuyor!" anlayacağınız bunları söyleyen; annemdi.
"Of anne!" diyerek yataktan kalktım.
"Anneye of denmez! Hayvan kızım benim!" dediğinde banyoya doğru yol alıyordum. Banyonun kapısının orada durup annemin olduğu yere döndüm.
"Anne neden kendine hayvan diyorsun? Ben hayvansam, beni doğuran kişi de hayvandır." dediğimde annem sırıttı. Her ne kadar bu sırıtmanın 'dayak öncesi' olacağını düşünsemde, öyle olmamıştı.
"Babanın genlerinde hayvanlık olduğu için böylesin." dediğinde ağzım o şeklini almıştı bile...
Yüce sezar...
Babamın anneme laf sokmaya çalıştığını duysam da bir şey demeden banyoya girdim. Bugün pazardı, yarın okul vardı.. Aman neyse, zaten ders işlemiyorduk. Yaz tatilene girecektik!
Gözlerimi aynaya çevirdiğimde çığlık atmamak için zor tuttum kendimi. Aynada ki canavar ben miydim?
Banyodaki işlerimi halledip odama gittim. Üzerime siyah pantalon ve bol bir tişort geçirip salona doğru ilerledim. Salonda Enes oturuyordu. Bu çocuk evde miydi be? Oha benim kardeşim mi varmış?
Mutfağa gidip salatalık çıkardım. O sırada da Enes bana bir şeyler söylüyordu.
"Ya bu tablet bozuk." dediğinde salona girdim. Yanına oturduğumda, tableti elinden aldım. Salatalığımdan bir ısırık alıp tablete baktım.
"Biliydim bele olacahını."
"Ne biçim ablam var benim.." diyerek Enes yanımdan ayrıldı. Omuz silkip tableti fırlattım. Şaka be ne fırlatması. Çok mu zenginiz biz? Yavaşça, çok yavaşça, ultra yavaşça masaya koydum. Telefonumu elime alıp koltuğa yayıldım. Whatsapp'a girdiğimde Bora'dan mesaj olduğunu gördüm.
"Slm."(09:00)
"Niye bu saatte uyandım blmyrm." (09:10)
"Nys sn uynnca msj at tmmı?" (09:12)
"Atmzsn ksrm." (09:13)
"Nys bn gdyrm." (09:20)
"Hla gtmdm." (10:20)
"Gtsm mi?" (10:30)
"Gdyrm." (10:35)
"By." (11:30)
Bu çocuk niye böyleydi anlam veremiyordum. Kesinlikle beynin sorun vardı. Sanırım 3 kere havaya atılıp 2 kere tutulmuştu.
Ben görüldü yaptığımda anında mesaj geldi.
"Mavi tik mi? Öyle olsun..."(12:00)
"Mavi tik sana çok yakışıyor ondan..." (12:00)
"Ay canım benim." (12:01)
Gözlerimi devirip tam bir şeyler yazacakken Bora aradı.
"Zaten konuşuyorduk ne arıyorsun olum, kontörüne yazık." diyerek koltukta oturur vaziyetine geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULUN METEORU!
HumorEn yakın arkadaşı ile başka okula başlayan Gizem, yeni okulunda bile delilik yapmaya devam etmiştir. Eski okulundan beri ona takıntılı olan Göktuğ bu okulda da Gizem'in pesini bırakmamıştır. Yeni okulunda arkadaş edinen Gizem'in hayatı bakalım nasıl...