BALAYI💕

328 4 1.7K
                                    

Ilık havanın pencerelerden içeri girdiği mükemmel bir pazar sabahıydı. Bella, Lordun isteği üzerine bazı hazırlıklar yapmış, eksik olan birşeyler olup olmadığını kontrol ediyordu. Tam bu sırada odaya giren Lordla birlikte ona döndü.

"Lordum? Toplantıda olmanız gerekmiyor muydu? Yarım saat daha geç bekliyordum sizi." Dedi Lorda yaklaşarak.

"Sensiz bir toplantıyı idare etmek çokta zor olmadığından hemen bitirdik." Dedi Lord yarım bir sırıtışla.

"Öyle mi? O zaman birdaha toplantılara çağırmayın beni Lordum. Madem bu kadar sorun yaratıyorum."

Bella sinirle arkasını dönüp pencereye yürüdü. Lord ona çocuk gibi küsen eşinin yanına gidip elini omzuna koydu.

"Bana bak güzelim."

Bella ona döndü. Lordun hemen yanında olmasını umursamayarak etrafına bakındı.

"Gözlerim hep seni aradı. seni özledim. Bende senden daha fazla uzak kalmamak için toplantıyı biraz erken bitirdim. "

"Gerçekten mi?"

"Gerçekten." Dedi Lord Bella'nın saçını geriye atarken.

"O zaman bidaha yanınızdan hiç ayrılmam. Beni bidaha özlemeyin diye yani." Dedi Bella. Ve Lorda sarıldı.

"Bu fikre bayıldım." Dedi ve sarılmasına karşılık verdi.

********

Bella kocası için tatlı yapmaya karar verip, mutfaktan ev cinlerini çıkarmış ve kendi geçmişti. Rose'un ona hediye ettiği önlüğü taktı ve Athy'nin ona verdiği tarif kitabını önüne koyup bakmaya başladı.

"Üç yumurta mı? İyide sarısı beyazı yazmıyor ki.."

Asa yardımıyla yumurtaları çıkarıp tek tek kırdı.

"Şeker.. şeker nerde..? Accio şeker. İşte burada. Ne kadar şeker... Bir su bardağı şeker.. su bardağı? Onun kekin içinde ne işi var? Off.. acaba homojen dağılması için mixerden mi geçirsem.. sanırım en mantıklı-"

"Bella?"

Bella elindeki asayla hızla arkasını döndü.

"Avad- aa lordum. Sizin burada ne işiniz var?"

"Bi baktım yanımda yoksun bende seni aramaya çıktım. Ama mutfağın önünde bekleyen cinlerin seni daha kolay bulmamı sağladığını inkar edemem."

"Ah.. anladım. Siz rahat rahat çalışın diye odadan çıktım aslında. Sonra canım sıkıldı bende sizin için tatlı yapmaya karar verdim, ama malzemeleri ayarlayamadım henüz."

"Sana yardım etmemi istermisin?"

"Nasıl? Siz- gerçekten gerek yok kendim halledebilirim."

" Hadi ama senin beceriksiz olduğunu ikimizde biliyoruz."

"Ben beceriksiz değilim!"

"Elbette öyle değilsin. Sakar da olabilirsin sen."

"Uffff." Ellerini birleştirip somurtmaya başladı. Lord gülümseyip Bella'yı kendine çevirdi.

"Seninle uğraşmayı seviyorum."

"Ben neden sizinle uğraşamıyorum acaba?"

"Sen bana kıyamazsın ki?"

"Evet. Belki... Hıh."

"Hadi beraber yapalım. En son ne yapıyordun?"

"Bardağı mixerle ezecektim. "

Bellamort ♥️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin