KINA 3

195 12 254
                                    

Sonunda (!) Akşam olmuştur. Bella ne kadar belli etmese de heyecanlıdır. ( Sjsjsjsj)

"Saçımı toplasam mı?" Dedi saçıyla uğraşırken.

"Yoo. Böyle gayet güzel" dedi Rose.

"Makyaj çok mu abartılı oldu sence?" Dedi Bella.

"Hayıır. Harikasın.."

"Emin misin? Bence hâlâ kaçma şansım var. Bi denesem..." dedi camdan aşağı bakarken.

"Lord burayı büyüledi aws."

"Bizimde asamız var. ama biz onu böyle şeyler için kullanmıyoruz yaa." Dedi Bella. Uflayarak camı kapattı.

"......... eee evet. Hazırsan inelim."

Tam kapıdan çıkarken Bella masanın üzerindeki yüzüğü farketti. Geri dönüp yüzüğü aldı. Biraz inceledikten sonra parmağına geçirip aşşağıya indi.

Aşşağısı oldukça kalabalıktı ve müzik sesinden hiçbirşey duyulmuyordu. Bella tek tek insanları inceledi. Özellikle "yorgandan çıkanlar" a ait bir masa bile vardı. ( Agaa bee)

"Heyy bu ne güzellik. gözlerimi kamaştırıyorsun Bella hanım" dedi draco.

" teşekkürler draco. şey, lord nerede. Yani şey... Parti'ye bizsiz mi geçti diye..."

"Az önce yanımdaydı. Parti'ye kına yakıldıktan sonra beraber gidicez ya." Dedi draco.

"Ah, evet." Dedi Bella başını sallarken.

Tam o sırada Bella kolundan çekilerek karanlık bir köşeye sıkıştırıldı.

" Beni mi merak ettiniz yoksa Bayan RİDDLE. " Dedi lord. Kaşları alayla yukarı kalkmıştı. Bella şaşkınlık ve kızgınlıkla Lord'a bakıyordu. Lord kollarını Bellanın arkasındaki duvara yerleştirdi ve onu daha fazla köşeye sıkıştırdı. ( Feels geçirmek için oldukça güzel bir gün)

"Heyy sakinleş. Kalp atışlarını buradan duyabiliyorum." Dedi lord. Bunu söylerken dudağı yukarı doğru kıvrılmıştı.

"nE... Öyle birşey yok. Ayrıca bu kadar sesin içinde onu nasıl duyabiliyorsun?" Dedi bella. Bu sefer o sırıtmıştı. Kollarını göğsünde birleştirip Lord'a bakmaya devam etti.

"Kalbinin kalbimde atmaya başladığı zamandan beri leydim." Dedi lord Sırıtmaya devam ederken.

Bella şok içinde Lord'a baktı. "Ee.. şey ben gitsem iyi olur.."Dedi kolunun altından geçmeye çalışırken.

" Benden hemen kurtulabileceğini mi sanıyorsun cidden. Ha bu arada söylemeden geçemeyeceğim mükemmel görünüyorsun. Senin yüzünden insanlar yeryüzüne melek indi sanacaklar." Bella utançla başını yere eğdi. Lord onun sırıttığını görebiliyordu. Bella gözüne gele saçını arkaya itmek için saçına uzandığı sırada lord elini tuttu ve parmağındaki gaunt yüzüğünü inceledi.

"Çok yakışmış." Dedi lord. Bella sadece "teşekkürler " diyebilmişti.

Uzaktan gelen" Bella?" sesleri yakınlaşırken lord onu öpüp hızla uzaklaşmıştı. Arkasında nasıl bir Bella bıraktığının farkında olmadan....

"Hey Bella. Nereye kayboldun? Bende seni arıyordum." Dedi Rose.

"İyimisin?" Diye devam etti. Bella'dan ses alamayınca.

"Ne.. ha.. evet.." dedi Bella. Rose'un geldiğini farketmemişti.

"Seni bekliyoruz. Kına hazır." Dedi Rose gülmemek için kendini tutarken.

Bellamort ♥️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin