(Medyayla bölümün hiçbir bağlantısı yoktur. Koyacak birşey bulamayınca bu geldi aklıma mdmdmdmdmd)
Bindallıyı alıp birşeyler yemek için ( Rose açlıktan bayılmaya fln başlamıştı) bir kafeye geçtiler..
" Aaaa lordum burada ne işiniz vaar" dedi Rose.. şaşırmış gibi görünmeye çalışıyordu.. ama sadece çalışıyordu...
" Hep senin başının altından çıkıyor bunlar. Niye çağırdın ki şimdi." Dedi Bella sadece rose'un duyabileceği bir sesle.
Rose omuz silkip yemeğine dönmüştü.
"Aaaa burda kimler varmış." Dedi Bella kapıya bakarken.
" Kimler va....draco burada ne işin var." Dedi rose biraz kızgın bir sesle.
" Hi-hiiiç öyle geçiyordum.. sizi görünce geleyim dedim".dedi draco. Masaya otururken.
"İyide biz cam kenarında oturmuyoruz ki nasıl gördün içeriyi?"
"Ben görürüm"
"Önünden her geçtiğin kafenin içine bakıyor musun acaba?"
"Ne tabiki hayır? Neyse işte önemli değil Rose. Lordum sizin ne işiniz var burada.." diye sordu sarı kafa.
"Hiç bende geçiyordum öyle.." dedi lord.
* Uzun bir süre orada oturup konuştuktan sonra*
"Eyvah Bella..."
" Ne nooldu.?" Dedi Bella
"Bana tuvalet almadık.... 😱 Koş koş..."
Herkes:.........
" ohhaaa nasıl unuturuz... Yanına banyoda istermisin?" Dedi Bella...
"Ha.. nE?"
"Uff ben çok yoruldum." Dedi leydimiz... ( Tabii bir lordun eşi olmak kolay değil)
" Bella. Bu akşam kına var.. senin kınan.. ?"
" Eveet yaa.. maalesef var öyle bişey."
" Bellacım neden böyle yapıyorsun.? " Dedi lordişkosu..(????)
" Nasıl yapıyorum..?" Dedi Bella..
" Allah rızası için kalk gidek Bella bak saat kaç oldu?"
"Uff yaa" diye isyanlardaydı Bella.
" Siz burada kalın draco. Gelince de size birşeyler bakıcaz." Dedi Rose.
"Neee.... Daha bunlara kıyafet mi bakıcaz.. " dedi Bella.
" siz kınayı yakarken bizde bekarlığa veda partisi yapıcaz ya" Dedi lord.
"Öylemiiiii.... Vaayyy beeeee..... Vaaayy beeeeeeee.... Çok mu zoruna gidiyor yoksa evlenmek... Evlenmeyelim biz o zaman......" Diyerek topu kaleye sürdü Bella.
" Hayır hayır... Öyle deil... Siz nasıl kınada oynuyorsanız bizimkide öyle.." dedi lord hemen savunmaya geçerek..
Ama Bella durmuyordu.. ve bir atak yapıp" öylemi birde dansöz atın ortaya.. tamam ben anladım senin derdin başka.." öne geçtiğğ..
Ama lord da durmuyor...o da ne... Yoksaa " bak bu senin için... Gauntların aile yüzüğü bindallına yakışır.. takmak istersen.." ve şuutt muğ geliyorrr...
"Bunlarla beni Kandırabileceğini sanıyorsan " ama rakip hırslı " beni doğru tanımışsın demektir. Aferin" ama bu lordun ondan daha güçlü olduğu gerçeğini değiştirmiyor ve.... Goolll.. lord 1/0 önde..
Hadi o zmn biz bi gidip gelelim " dedi Rose. ( spoiler.. gelmediler.. fln)
Rose ilk gördüğü mağazaya girip gözüne ilk çarpan kıyafeti aldı...
(Buraları abırtmaya gerek duymadım alt tarafı bana kıyafet alıyoruz kdmddjnddn)
( Düz siyah, taşsız, sade... Abırtmaya gerek varmı... Yok.. müthiş.. )
"Sence nasıl?" Dedi Rose.
"Güzel.. bence bunu al." Dedi Bella.
******
"Eee naaptınız biz yokken. Çok beklettik mi?" Dedi Bella.
"Yoo... oturduk işte. Hadi gidelim de alalım şu kıyafetleri." Dedi draco. Masanın üzerinde 30'dan fazla kahve bardağı duruyordu.
Bir mağazaya uğrarlar.
"Beyaz gömlek ve siyah pantolon gayet yeterli olur" dedi draco.
"Ne bekliyodun... Damatlık fln mı?" Dedi Rose.
"..." Draco şok. "Yooo"
"İkinize de yeter bence Beyaz gömlek siyah pantolon. Sonuçta bu bekarlığa veda" dedi Bella imalı imalı..
"El-elbette" dedi lord biraz korkmuş gibiydi.
"E hadi o zaman ne bekliyorsunuz. Alın da çıkalım."
5 dakika sürmeden çıkarlar.
" Yarım saattir sizi bekliyoruz nerdesiniz yaa?" Dedi Bella..
Lord ve draco".............. Beklettiğimiz için üzgünüz."
" Birdaha olmasın. Şimdi hemen eve" diyerek onları eve yolladı Bella.
Sonunda kınayı yakabilecegiz aws. Buralar küçük detaylardı. Sksksjsnsnsj o zmn ben bölümü atıp canlı derse gidiyom. Bedenden canlı ders mı olur abi neyin kafasını yaşıyorlar ya..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bellamort ♥️
Humorne anladıysanız o. ciddi ciddi Bellatrix black' i istediler.. Ehh verdik. düğününü yapıyoruz... düğünümüze davetlisiniz. ( Arkadaşlar Bellanın haberi yok. Ha yani düğününü yapacağımızan haberi var elbette ama... Neyse içeride bol bol konuşuruz.) yer...