"Heeeeyyy hadi ama.. uyan Bella."
"Beş dakika daha"
Rose haince gülümseyip yatağın yanında duran su bardağını aldı ve bella'nın kafasından aşağıya döküp anında kendini odadan dışarı attı.
"ayy hayıır yaaa... Buraya gel ROSE.... Seni bu suyla boğacağım." Diye bağırdı arkasından.
"Ya ama.." Kafasını kapıdan içeri uzatan Rose kendine doğru gelen yastığı gördüğünde hemen kapıyı kapadı.
"Ne ama... Şu halime bak sudan çıkmış balığa döndüm" dedi Bella. başka bir yastığa uzanırken.
"Bi dinle bak..."
"Yoo.." Birtane daha fırlattı.
"Yav geç kalacaksın..."
"Banane" Ve birtane daha..
"Eehh yetti be. " Rose yerde duran yastığı alıp bella'ya fırlattı.
"Banaa haa... Yastık haa..." Bella yataktan kalkıp Rose'u yastıkla kovalamaya başladı.
"Hahaha beni yakalayamazsın" dedi Rose boy aynasının arkasına saklanırken. Tam o sırada kafasına yastık yiyende Rose'du.
"Yaa saçım bozuldu..."
"Oh iyi oldu sana"
"Ama bu beni durdurur mu? Aslaa."
Bu sefer Rose Bella'nın peşinde koşmaya başlamıştı.
"Efendim istediğiniz gelinlik......" Odaya giren adam bir Rose'a bir elindeki yastığa birde koşan bella'ya baktı. Ortamda bi sessizlik oluşmuştu.
"Pardon efendim ben sonra gelirim"
Kapıyı kapatıp çıktığında yere ilk yığılan Rose olmuştu.
"Ahahah suratını gördün mü hahahahah. Gerçi onun yerinde bende olsam aynı tepkiyi verirdim. Sudan çıkmış leydi görmek herkese nasip olmaz Ahahahah"
" Ha ha ha.. çok komik.. hepsi senin suçun.. şu halime bir bak"
"Heyy hâlinde hiçbirşey yok. Hâlâ çok tatlısın. Her zamankinden tek farkın..ıslak olman.. phahahaa"
"ÇIK ŞU ODADAN ROSE."
"Aaa tamam bee. Bende athy ile tatlı yapmaya giderim. "
Rose odadan çıktıktan sonra hazırlıklara bakmak için aşşağıya inmişti.
"Draco! Onları yiyemezsin onlar süs."
"nE!!"
"Her gördüğünü de yemezsin be."
"Sadece tadına bakmak istemiştim.."
"Athy sana yardım etmeye geldim" her tarafı una bulanmış athy Rose'a gülümsedi.
"Ama şuan tatlı yemiyorum ki. Yapıyorum"
"Ehehehe şey.. zaten bende yapmaya gelmiştim"
"Hahaha sen mii... Lucifer yardımcı oluyor zaten. Hem en son yaptığın kurabiyeleri hatırlatmamı istemezsin bence"
"Eeeee oldu o zaman... Selametle... Kolay gelsin sana"
"Sağol" dedi athy arkasından.
____________________
Yarım saat sonra..."Hey Rose.."
"Evet lordum."
"Bella... Hâlâ uyuyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bellamort ♥️
Mizahne anladıysanız o. ciddi ciddi Bellatrix black' i istediler.. Ehh verdik. düğününü yapıyoruz... düğünümüze davetlisiniz. ( Arkadaşlar Bellanın haberi yok. Ha yani düğününü yapacağımızan haberi var elbette ama... Neyse içeride bol bol konuşuruz.) yer...