Sürpriz

32 1 117
                                    

Yağmurlu bir cuma gününün sabah saatlerinde ölümyiyenler, Malfoy malikanesinin toplantı salonunda yerlerini almış, hepsi dikkatle lordu dinliyordu.

Lordun uzun süren, sıkıcı ama bir hayli önem arz eden toplantısı bittiğinde Rose sevinçle yerinden kalktı. Lordun emri altında çalışmayı seviyordu fakat onu birkaç saat boyunca aralıksız dinlemek biraz sıkıcıydı.

Ama Bella bu durumdan şikayetçi görünmüyordu. Rose arkadaşına baktı. Gelmeyeceğini anladığında sırıtarak odadan çıkmıştı.

Odanın tamamı boşaldığında Bella kalkıp Lordun kucağındaki yerini aldı. Kollarını boynuna dolayarak onu kendine çekti. Lord bir elini onun beline sardı.

" Güzelim.. özledim seni."

"Tomtomumm... bende özledim seni. İzin ver de biraz yanında kalayım. Kaç saattir o güzel dudaklarını öpmek için dakikalar sayıyorum."

"Yaramaz kadınım demek dakikalar saydın?" Lord aralarındaki mesafeyi kapatıp onu öptü.

Bella gülümseyerek;
"Şimdi oldu işte. Akşam eve döndüğümüzde sana bir sürprizim olacak."

"Ya, gerçekten mi? Bayılırım senin sürprizlerine. Neymiş bu sürpriz?"

"Adı üstünde Tom sürpriz. Söylenmez."

"Pekâlâ öyle olsun akşam için sabırsızlanmaya şimdiden başladım."

Bella gülerek öptü lordunu. Kulağına eğilerek, "çok beğeneceksin." dedi.

Lordun dudakları yukarı doğru kıvrılmıştı. "Sen yaparsın da beğenmez miyim hiç... Güzel karım benim."

Bella gülerek sarıldı lorduna. " Şu yemek işi olmasaydı hemen çıkardık burdan bende söylerdim."

"Gitmek istersen erteleriz yemeği?"

"Yok canım ne gerek var. Yiyelim yemeğimizi sonra söylerim sürprizimi." Dedi Bella sırıtarak.

Lord onun dudaklarına bakarak güldü. "Hıhım."

Bella önce ona ardından lordun dudaklarına dikti gözlerini.

Tam o sırada kapı vuruldu. Bella uflayarak kalktı lordun kucağından.

"Gell." diye seslendi lord.

Draco yere kadar uzanan siyah peleriniyle odaya girdi ve eğilerek selam verdi.

"Lordum rahatsız ediyorum ama benden istediğiniz şeyi getirdim."

"Güzel. Masama bırak. Çekilebilirsin."

"Tabi efendim." Draco yeniden selam vererek çıktı odadan.

"Ne istedin ki?"

"Bazı ölüm yiyen dosyaları kayıptı onları bulmasını istemiştim."

Tekrar kucağına oturdu Bella. "Bana masal anlatsana."

"Bebeğim burada olmaz ki. Evimizde anlatsam?"

"Ama neden ne olacak sanki."

Lord gülümseyerek konuştu. "Kucağımda uyuyan koca bir bebekle beni görseler hoş olmaz sanki hm?"

"Uyumam kii."

"O zaman masal anlatmanın anlamı kalmıyor kii."

"İyi tamam anlatma akşam isterim ama."

"Sürprizini çok beğenirsem iki masal bile anlatırım."

"Yaa gerçekten mii?"

"Tabii."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 02, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bellamort ♥️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin