(müzik Bellanın şuan ki iç sesi. Ahahahahahaha)Aradan bir hafta geçmiş ama asla bellayı bu işe ikna edememişizdir. Her neyse kına sabahı hâlâ bellaya bindallı arıyoruz;
" Bak bu çok güzel ayrıca sana da çok yakışır ha ne dersin? " Dedi Rose. Hâlâ bir ümit bellaya bişeyler beğendirmeye çalışıyordu.
" bu ne bee... Ben leydiyim. Sultan değil." dedi Bella. bu bindallıyı asla giymeyecekti.
"Gerçekten merak ediyorum.. bindallı giymeden sana kına yakacağımı fln sanıyorsan Bella....( Eveet tam da öyle sanıyordu Bella) Yanılıyorsun... Sonunda ölüm olsa bile bunu sana giydiricem. O yüzden seç birini. ÇABUK. SABAHTAN BERİ SENİ GİYDİRMEYE ÇALIŞIYORUM KENDİME BİŞEY ALAMADIM." Dedi Rose gözlerinden ateş saçarak.
Bella 'çokta umrumda' bakışını atıp en kötü bindallıyı seçmek için arayışa geçti.
"bak bu da fena değil." Dedi Rose.
" Hayır... Bu sade." Dedi Bella. Gözünün ucuyla bindallıya bakarak. Hâlâ en kötü bindallıyı arıyordu.
Sonunda gözüne bir bindallı ilişti... İşte bu diye konuştu kendiyle.Kendini tebrik edip kasaya giderken Rose onu ferketti...
" Hey nereye? O elindekini alırsan seni gebertirim. Bellaaa buraya geell.." ikiside koşmaya başladı... Bella kasaya geldiğinde nefes nefese kalmıştı.
" Bunu.. almak.. isti..."
" Hayır hayır. buraya gel bella... Elbette bunu almıyoruz." Dedi Rose. Bellanın kolunu tuttuğu gibi çekiştirerek bindallıların yanına getirdi.
"Bak bunu dene.."
"nEE asla.."
" Sana ne diyorsam onu yap. Hadii.." dedi Rose. Bellayı iterek kabine soktu.
Birkaç dakika sonra kapı yavaşça açıldı..
"Şeyy ben.... Bunu beğenemedim." Dedi Bella. yavaş hareketlerle kapıdan çıkarken, bir yandan da bindallıya bakıyordu.
( Yani o kadar da çok sly yeşiline benzemiyor ama cidden hepsi o kadar kötüydü ki en iyisi bu falandı. Neyseki gelinliği yeşil yapmıyorum aws)
" Ohaa Bella... Se-sen çok güzel olmuşsuuuun... Aww Bellaaa" bunu dedikten sonra Rose ellerini suratına kapatıp ağlamaya başlamıştı..
"Hheyy dur napiyorsun." Dedi Bella. Şaşkınlıkla rose'u izliyordu.
"Senin mutlu olman gerekiyor.. shipin gerçek oluyo farkındamısın?" Diye de devam etti.
Rose elleriyle gözlerini silip "ne..ha.. evet doğru.. hadi şunu alalım.." dedi.
"Bence pembe olan bundan daha güzel. birde onu mu denesem?" Dedi Bella son kez şansını denerken..
Rose ise hiçbir şey söylemeyip ona öldürücü bakışlarından birini yollarken Bella çoktan kabine girmişti bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bellamort ♥️
Humorne anladıysanız o. ciddi ciddi Bellatrix black' i istediler.. Ehh verdik. düğününü yapıyoruz... düğünümüze davetlisiniz. ( Arkadaşlar Bellanın haberi yok. Ha yani düğününü yapacağımızan haberi var elbette ama... Neyse içeride bol bol konuşuruz.) yer...