15

141 20 1
                                    

TOMAN!

TOMAN!

TOMAN!

TOMAN!

Sekumpulan anggota Tokyo Manjirou di suatu tempat sedang melaungkan nama kumpulan mereka, iaitu Toman. Mereka semua sedang bersorak kerana Toman sedang beraliansi dengan Valhalla. Sekarang, mereka sudah mendapat 450 orang anggota Toman.

“Ada lagi satu perkara untuk dibahaskan, sila sampaikan semuanya, Chifuyu Matsuno.”

Lalu Chifuyu bergerak ke hadapan untuk mengatakan sesuatu kepada semua anggota. “Aku memutuskan untuk meninggalkan Toman, tapi pemimpin kita menghalang aku dengan menyampaikan ini..

Chifuyu membongkokkan badannya sedikit
“Kau mau mematikan semangat divisi 1? Memimpin divisi 1 adalah sema-

“CHIFUYU MATSUNO!!!!! KELUAR SINI KAU!!!”

Semua yang ada disana terkejut mendengar jeritan seorang gadis dibelakang mereka memotong perbicaraan Chifuyu. Ya, gadis itu adalah (y/n) sedang marah besar. Dia membawa satu kayu besbol di pundaknya. Wajahnya sangat marah dan menyeramkan.

Semua anggota Toman termasuk kapten divisi mengalihkan badannya kebelakang untuk melihat arah bunyi jeritan tersebut. Chifuyu mengalihkan pandangannya juga. Alangkah terkejutnya dia melihat (y/n) tiba-tiba datang dengan wajah sangat marah. “(Y-Y/n) kenapa awak kat sini?” Chifuyu terus berlari ke arah (y/n) kerana merisaukannya.

‘Ini buruk, (y/n) akan bunuh Chifuyu kalau dia mendekat.’ Takemichi sudah menggigil badannya. Dia terus berlari ke arah Chifuyu lalu menghalangnya.

“CHIFUYU JANGAN MENDEKAT DENGAN (Y/N)! DIA AKAN BUNUH KAU!”

Chifuyu menepis tangan Takemichi, dia tidak mempercayai kata-kata Takemichi. Baginya, (y/n) tidak sekejam itu mahu membunuh teman lelakinya sendiri. Namun sebaliknya.

Mikey, Draken dan kapten divisi lain hanya melihat ke arah (y/n) sahaja. Mereka kahsihankan (y/n) yang baru kehilangan abangnya, dan tidak sedarkan diri selama beberapa hari. Namun Kisaki tersenyum sinis. “Hanma, aku rasa kita tak perlu gunakan perempuan itu lagi. Dia akan bunuh lelaki tu haha~” Kisaki tergelak kecil sambil melihat (y/n). Hanma juga mengangguk. “Menarik.”

“Hey hey, gadis tu adik kapten divisi 1 kan?”

“Dia nampak marah..”

(Y/n) menjadi buah mulut semua anggota Toman. Namun dia endahkan sahaja, target nya adalah membunuh Chifuyu.

Kini Chifuyu sudah berada didepan (y/n). “(Y/n), syukurlah awak dah seda-

ㅤ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝘢𝘱𝘰𝘭𝘰𝘨𝘪𝘻𝘦 | 𝘣𝘢𝘫𝘪 𝘬𝘦𝘪𝘴𝘶𝘬𝘦 {𝘮𝘢𝘭𝘢𝘺 𝘷𝘦𝘳}Where stories live. Discover now