Bu kitap eğlence amacıyla yazılan, romantik komedi kitabıdır. Bölümler çok uzun olmayabilir ama sık sık bölüm gelecektir. Başladığınız tarihi buraya bırakabilirsiniz.
2021 senesi, televizyon programında yayımlanan "Kim Yugyeom'un ideal kız tipi" röportajı.
"Genç yaşta büyük başarıya ulaşan biri? Uzun boylu, mükemmel bir fiziğe sahip ve Kore'nin en yakışıklı yüzlerinden biri. Sanırım hepiniz kimden bahsettiğimizi anlıyorsunuzdur. Alkışlarınızla.."
Tanrım, bu ellinci kez izleyişim ama hâlâ ilk izlediğimdeki kadar heyecanlı, televizyon ekranını kırıp içine girmek istiyorum!
"Tzuyu, ne yapıyorsun?"
Elimdeki not defteri ve kalemi diğer tarafıma saklayıp anneme döndüm.
"Tanrı aşkına beni yalnız bırakır mısın? Bir şey yaptığım yok. Senin sayende röportajı kaçırıyorum!"
"Bu kaçıncı izleyişin?"
Odadan ayrılmadığı gibi bana dik dik bakmaya devam etti. Derin bir nefes alıp ayağa kalktım ve onu kollarından ittirerek odadan çıkarttım.
Annemi odadan başarılı bir şekilde kovmuştum, kapıyı kapatıp gülümserken televizyonun önüne oturdum ve kaldığım yerden izlemeye devam ettim.
Onlarca kız onu canlı canlı izlemeye gitmişken ben evimde sadece oturarak aynı showun her kelimesini ezbere bilmek zorunda mıydım?
Gülümsüyor ve inanılmaz görünüyor, onu okulda gülümserken görmek çok zor. Hep suratı asık ve sinirli. Ama televizyon ekranlarında çok farklı biri oluyor.
"Bir süredir televizyon ekranlarından uzaktınız, bu süreçte yeni çalışmalarınız oldu mu?"
"Ah evet, grubumla yeni albümümüz üzerinde çalıştık. Ekranlarda olmadığım süreçte sevenlerim için çalışıyordum."
"Çok güzel, çalışkan ve mütevazi!"
Tanrım Yugyeom neden ona gülümsüyor!?
"Açıkçası çok fazla seveniniz var, sizi deliler gibi seven fanlarınız ideal tipinizi merak ediyor. Bu gün size ideal tipiniz ile alakalı sorular soracağız."
"Tabi ki."
"İdeal tipinizin nasıl biri olmasını istersiniz? Öncelikle kişiliğiyle ilgili bir kaç şey söyleyebilir misiniz?"
"Ağır başlı biri olmasını istiyorum, düşünceli ve erkek arkadaşına her daim sevgi dolu olmalı."
Tanrım, ağır başlı ve ben asla yan yana gelebilecek türden değil!
"Bunun dışında, hayvanları seven, zarar vermeyen birini istiyorum, ben de hayvanları severim."
Bir kedim olduğu için hayvan sever sayılırım!
"Görünüşü hakkında bir şeyler söyleyin lütfen, nasıl görünen birini istiyorsunuz?"
"Açıkçası, görünüşüyle çekici olabilecek bir kadın. Gözleri üzerinde toplayabilen."
"Daha detaylı olabilir misiniz?"
"En fazla bu kadar detay verebilirim, insanları görünüşüne göre ayırmam."
"Son derece mükemmel. Hangi yaş gruplarını çekici buluyorsunuz?"
"Aşkın yaşı yoktur."
Aradığım tatlılık!
Ekrana aşık aptal bakışlarımı göndermeyi bırakıp, izlemem gereken tüm kısımları izlediğim için televizyonu kapattım ve odama döndüm.
Notlarımı parlayan gözlerle tekrar okuduktan sonra kararımı verdim.
Üç senedir ondan hoşlanıyordum ve artık bunu ona söylemeliydim. Hem o sinirli gözükse de, alçak gönüllü, mütevazi biriydi, beni reddetse bile kırmayacağından emindim. Belki bana tanışmamız için bir şans sunardı? Belki benimle kör randevuya çıkmayı kabul ederdi?
Düşüncesi bile küçük tüylerimi heyecandan diken diken yapıyordu.
Sıradan okul rutinim yarın bozulacaktı, artık onu sadece izlemekle kalmak istemiyordum. Duygularımı anlatıp rahatlayacaktım!