Dün yaşadığım şeylerden sonra kendime gelmem biraz zaman almıştı. Bir yığın öğrencinin önünde platoniğim tarafından reddedilmiş, aşağılanmıştım.
Okula gitmek istemiyordum ama mecburdum, gitmezsem babama ne söyleyecektim? Yalan söylediğimde hemen anlıyor, gerçeği öğrenene kadar sorup duruyordu. Hayır, ona bu başarısız aşk itirafı girişimimi anlatıp benimle dalga geçmesine izin veremezdim.
Arama motoru 🌐
Reddedildikten sonra nasıl toparlayabilirim?
En iyi yanıtlar için tıklayın.
+99 Toparlayamazsın aga..
+367 Sigara yakarak mwah🥰
+546 Hemen reddedildim diye üzülmeyin, bir kaç saat sonrada üzülebilirsiniz.
+22 Onu kendine aşık et tabi eğer zekiysen.
+22 Onu kendine aşık et tabi eğer zekiysen.
↪️ +31 Lan herkes got bas pesinde ne zekasindan soz ediyon sen?+31 Lan herkes got bas pesinde ne zekasindan soz ediyon sen?
↪️ +22 Hürrem Sultanı bilir misin kardeş?+22 Hürrem Sultanı bilir misin kardeş?
↪️ +31 Ilk basta haseki sultan Mahidevran'di. Mahidevran guzelligiyle bilinir. Muhtesem Yuzyil konusunda benden daha bilgili olacagini mi zannediyorsun? Elli kez izledim ulan!+31 Ilk basta haseki sultan Mahidevran'di. Mahidevran guzelligiyle bilinir. Muhtesem Yuzyil konusunda benden daha bilgili olacagini mi zannediyorsun? Elli kez izledim ulan!
↪️ +22 Hürrem zekasıyla onu tahtından etti. Haseki sultanda kendisi oldu. Hünkara daha fazla şehzade verdi. Başka diyecek lafın yoksa gidip bir daha izlemeni tavsiye ederim.Okuduklarımdan hiç bir şey anlayamıyordum. Bu sorunun cevabıyla, konuşulanların ne gibi bir alakası olabileceğini merak ediyorum.
Giysilerimi isyanlar içinde giyindim ve kahvaltı masasına indim. Yüzümün asık olduğunu fark eden babam ramenleri tabağa doldururken "Bu yüzünün hali ne böyle Tzuyu?" diye sormuştu ilgiyle.
"Sadece biraz yorgunum baba."
"Pekala, babanın yaptığı enfes ramenlerden yersen yüm yorgunluğun uçup gider."
"Biliyorum babacığım!" Hemen kocaman gülümseyip babamın tombul yanaklarını öptüm.
Babam karşıma oturduğunda beraber ramenlerimizi yemeye başlamıştık. İştahsız oluşum onu yine kuşkulandırıyordu.
"Yoksa sen," dedi imalı bir şekilde, kesin aşk mektubumu soracaktı. Ne yapacaktım şimdi?
"Yoksa sen ret mi edildin?"
Ağzımdaki tüm ramenleri ve suyu babamın suratına püskürtmüştüm, bu yaptığım hareket babamın yüzünü ekşitip buruşturmasına yol açmıştı. Gülümsemeye çalıştım, şu an hedefim masum görünmekti. Bu soruyu soracağını tahmin ediyor olsam da aniden sorması şaşırtmıştı beni.
"Çok, çok üzgünüm baba." Masasının ortasında duran peçete rulosundan bir iki parça kopartıp şaşkın şaşkın etrafı izleyen babamın yüzüne yapıştırdım peçeteleri. Gerçekten şu an ne yapıyordum? Her şeyi daha da batırdığım doğruydu.
Ellerini ağır ağır kaldırıp sinirli bir şekilde yüzüne yapıştırdığım peçetelere götürdü.
"Şey, ben artık okula gitsem iyi olacak gibi görünüyor." Dedim ve hızla evden çıkmak için harekete geçtim.