---๑🍁) ̫ ─꒱ ❏ Charakter ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Makoto jest bardzo optymistycznym chłopakiem. Cały czas wierzy we wszystkich i każdego obdarza empatią. Mimo to, jego charakter jest mocno klasyczny i jest po prostu zwykłym nastolatkiem. "The Worst Day of Naegi" sprawił, że nie był jednak taki nudny, jak go na początku uważałam. Mimo to, utwierdził mnie w fakcie, że jest zagubiony przez większość czasu i łatwo nakłonić go, by coś zrobił. Wykazał się też hipokryzją podczas zabójczej gry (przycisnął Kyoko, żeby zdradziła mu jej sekret, a następnie nie chciał jej zdradzić, że widział Sakurę walczącą z Monokumą). Rozumiem, że chciał z nią [Sakurą] najpierw pogadać, ale to go nie usprawiedliwia.
⩩﹕🍁.7/10៹࣪
---๑🍁) ̫ ─꒱ ❏ Wygląd ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Jego wygląd również jest bardzo klasyczny. Jego kolorami przewodnimi są czerwony i zielony. Najbardziej podobał mi się jego ahoge i jego oczy.
⩩﹕🍁.6/10៹࣪
---๑🍁) ̫ ─꒱ ❏ Talent ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Ostateczny Szczęściarz oczywiście nie bardzo do niego pasował. Sam stwierdził, że ma okropnego pecha, więc bardziej nadawałby się na Ostatecznego Pechowca. Końcowo jednak, został Ostateczną Nadzieją - ten talent już bardziej do niego pasuje. Jego optymizm zrodził jego nadzieję, a jego nadzieja była tym, co doprowadziło resztę osób do ucieczki z Hope's Peak Academy/Akademii Szczytu Nadziei.
⩩﹕🍁.9/10៹࣪
---๑🍁) ̫ ─꒱ ❏ Reakcja na ucieczkę ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Szczerze mówiąc, niczego innego się nie spodziewałam. Bądź co bądź, Makoto jest protagonistą. Mimo to jednak, podobała mi się ucieczka. Makoto wszystkich do niej poprowadził, po czym uciekł i, jak wiemy z anime, razem z innymi dołączył do Future Foundation/Fundacji Przyszłości.
⩩﹕🍁.9/10៹࣪
---๑🍁) ̫ ─꒱ ❏ Wynik ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
⩩﹕🍁.31/40៹࣪
Ultimate Love!
0 - 5 - Ultimate Hate!
6 - 15 - Ultimate Dislike!
16 - 25 - Ultimate Like!
26 - 35 - Ultimate Love!
36 - 40 - Ultimate Simp!
CZYTASZ
‧₊˚໑ ✧ 𝐎𝐜𝐞𝐧𝐢𝐚𝐦 𝐏𝐨𝐬𝐭𝐚𝐜𝐢𝐞 𝐳 𝐃𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐫𝐨𝐧𝐩𝐲
Humor:・゚✧░░░░░ ꒰ 🍑 ꒱ؘ ░░░ ✩。:*•. ░░░░░ ➤✉ ░░░ . ;; ꒰ 🍌 ꒱ؘ', - :;'. ░░░░░ ⤦ ◎miss_mxydxy is the author of this 𝐜𝐳𝐲𝐥𝐢 moje opinie na temat poszczególnych postaci z serii gier Danganronpa .✫ ˚♡ ⋆。 🍊 ...