---๑📄) ̫ ─꒱ ❏ Charakter ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Taka jest bardzo uczynny i uczciwy. Ma ogromne poczucie odpowiedzialności, co podtrzymuje jego talent. Innymi słowy, jest idealnym uczniem. Mimo to, jest dość uparty - co pokazał podczas swojej kłótni z Mondo, kiedy utrzymywał się, że ten jest tchórzem.
Jednak, po bliższym poznaniu i jego zaprzyjaźnieniu się z Mondo, widać, że Taka łatwo przywiązuje się do innych (pod warunkiem, że uda mu się z nimi dogadać).
Co więcej, Taka nienawidzi, kiedy ktoś nazwie go geniuszem - co biorąc pod uwagę jego rodzinę jest bardziej niż zrozumiałe. Nie miał też zbyt wielu przyjaciół (tak jak ja).
Taka jest też dość naiwny i zbytnio reaguje na niektóre rzeczy. Dla przykładu - kazał sprawcy podnieść rękę kiedy oni zamkną oczy (pierwsza rozprawa klasowa) i podczas jednego free time'u zaczął rozpaczać nad czymś z góry błahym (nie pamiętam do końca, dlaczego).
Mimo to, bardzo lubię Takę. Widać, że troszczy się o innych i stara się jak najlepiej pomóc wszystkim w ucieczce z zabójczej gry.
⩩﹕📄.10/10៹࣪
---๑📄) ̫ ─꒱ ❏ Wygląd ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
🤍
Uwiebliam jego design.
Czerwone oczy (najładniejsze w całej Danganronpie) świetnie pasują do czarnych włosów i białego munduru. Buty też ma genialne. Poza tym, uwielbiam dodatki na jego mundurze. O tym, że całość pasuje do jego charakteru i talentu, chyba nawet nie muszę wspominać.
⩩﹕📄.10/10៹࣪
---๑📄🏍) ̫ ─꒱ ❏ Charakter ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Połączenie Taki i Mondo. Ich charaktery były dobrze dopasowane, najbardziej w ich "fuzji" podoba mi się połączenie wściekłego darcia ryja z "idźcie już spać". No przepraszam, ale dla mnie to było śmieszne.
Tak, uzależnienie od Alter Ego też.
Ale mimo wszystko, podobało mi się to. Uśmiałam się i w końcu w moim smutnym, żałosnym istnieniu pojawiło się coś fajnego (czyli w sumie cały Taka).
⩩﹕📄🏍.9/10៹࣪
---๑📄🏍) ̫ ─꒱ ❏ Wygląd ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Eh-
Cóż, jedyne o czym mogę powiedzieć to białe włosy i świecące oczy. Włosy mi się nie do końca podobały, nie pasowały już tak dobrze, ale oczy miał nadal śliczne.
⩩﹕📄🏍.9/10៹࣪
---๑🖋) ̫ ─꒱ ❏ Talent ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Ostateczny Kompas Moralny - ten talent mnie na początku irytował, ponieważ narzucał mu jego charakter. Jednak po jakimś tam czasie, przekonałam się do niego i uznaję go za interesujący.
⩩﹕🖋.9/10៹࣪
---๑🖋) ̫ ─꒱ ❏ Reakcja na śmierć ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Płakałam.
Chociaż w sumie, kto nie?
Co więcej, zrobiły to postacie, które nawet lubiłam (weebowskie zapędy i herbatka). Nie mam słów, po prostu nie mam słów.
Mimo to, zdeterminowało mnie to do odkrycia, kto jest mistrzem gry, jak i do tego, by choć trochę się uczyć.
⩩﹕🖋.8/10៹࣪
---๑📄) ̫ ─꒱ ❏ Wynik ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
⩩﹕📄.37/40៹࣪
Ultimate Simp!
---๑📄🏍) ̫ ─꒱ ❏ Wynik ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
⩩﹕📄🏍.35/40៹࣪
Ultimate Love!
0 - 5 - Ultimate Hate!
0 - 5 - Ultimate Hate!
6 - 15 - Ultimate Dislike!
16 - 25 - Ultimate Like!
26 - 35 - Ultimate Love!
36 - 40 - Ultimate Simp!
CZYTASZ
‧₊˚໑ ✧ 𝐎𝐜𝐞𝐧𝐢𝐚𝐦 𝐏𝐨𝐬𝐭𝐚𝐜𝐢𝐞 𝐳 𝐃𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐫𝐨𝐧𝐩𝐲
Hài hước:・゚✧░░░░░ ꒰ 🍑 ꒱ؘ ░░░ ✩。:*•. ░░░░░ ➤✉ ░░░ . ;; ꒰ 🍌 ꒱ؘ', - :;'. ░░░░░ ⤦ ◎miss_mxydxy is the author of this 𝐜𝐳𝐲𝐥𝐢 moje opinie na temat poszczególnych postaci z serii gier Danganronpa .✫ ˚♡ ⋆。 🍊 ...