---๑⚾) ̫ ─꒱ ❏ Charakter ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Leon był... zwyczajny. Jak dla mnie, to trochę nawet bardziej zwyczajny niż Makoto. Działał i myślał szablonowo, niczym z charakteru za bardzo się nie wyróżniał, ba, nawet powód, dla którego chciał zostać muzykiem był strasznie prosty.
Niestety, z tego powodu o jego charakterze nie będę się ro9zpisywać, bo nie widzę, o czym miałabym.
⩩﹕⚾.2/10៹࣪
---๑⚾) ̫ ─꒱ ❏ Wygląd ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Ubranie mi się podobało, włosy nawet też, ale jak matkę kocham, na co była mu ta bródka? Właściwie, to jego wygląd też wydaje mi się pospolity i nie warty pisania. Tak, jak u Sayaki pisałam, że jest ona uosobieniem przedszkolnych marzeń dziewczyn, to tutaj mamy uosobienie chłopięcych marzeń z podstawówki - punk, sport, muzyka.
⩩﹕⚾.3/10៹࣪
---๑⚾) ̫ ─꒱ ❏ Talent ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Ostateczny Baseballista - czy jest tak właściwie sens, bym to pisała? Nawet o Hifumi'm, nie, nawet o Teruteru, O HIYOKO, mam więcej do napisania, niż o nim. Talent zwyczajny, biorąc pod uwagę popularność baseball'a w Japonii w tamtych czasach. Szczerze? Leon jest po prostu nudny.
⩩﹕⚾.4/10៹࣪
---๑⚾) ̫ ─꒱ ❏ Reakcja na śmierć ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
A to akurat mi się podobało. Egzekucja była brutalna i była pierwszą egzekucją podczas zabójczych gier (nie liczę egzekucji dyrektora Hope's Peak). Była też takim "Hej! Macie przejebane! 😊" do reszty uczestników gry. Była to potrzebna i - jak dla mnie - udana egzekucja.
⩩﹕⚾.7/10៹࣪
---๑⚾) ̫ ─꒱ ❏ Wynik ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
⩩﹕⚾.16/10៹࣪
Ultimate Like!
(ledwo)0 - 5 - Ultimate Hate!
6 - 15 - Ultimate Dislike!
16 - 25 - Ultimate Like!
26 - 35 - Ultimate Love!
36 - 40 - Ultimate Simp!
CZYTASZ
‧₊˚໑ ✧ 𝐎𝐜𝐞𝐧𝐢𝐚𝐦 𝐏𝐨𝐬𝐭𝐚𝐜𝐢𝐞 𝐳 𝐃𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐫𝐨𝐧𝐩𝐲
Comédie:・゚✧░░░░░ ꒰ 🍑 ꒱ؘ ░░░ ✩。:*•. ░░░░░ ➤✉ ░░░ . ;; ꒰ 🍌 ꒱ؘ', - :;'. ░░░░░ ⤦ ◎miss_mxydxy is the author of this 𝐜𝐳𝐲𝐥𝐢 moje opinie na temat poszczególnych postaci z serii gier Danganronpa .✫ ˚♡ ⋆。 🍊 ...