---๑💴) ̫ ─꒱ ❏ Charakter ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
No, bądźmy ze sobą szczerzy.
Byakuya jest arogancki, chamski, wredny, nie raz nieznośny i szczerze mówiąc, mam pretensje do Mondo, że nie spudłował i nie uderzył Byakuyi zamiast Makoto. Albo też do Makoto, że wciął się, kiedy jeden z największych palantów Danganronpy miał oberwać. Mimo to, myślał logicznie i nie raz dochodził prędzej od innych do prawidłowych wniosków na rozprawach klasowych. Mimo to, był zimny i zdystansowany do wszystkich i wszystkiego. A sposób, w jaki traktował innych, szczególnie Toko... No brak mi słów. Rozumiem, że miał trudne dzieciństwo (a raczej go nie miał), ale wciąż czuję się zdegustowana jego zachowaniem. Jak dla mnie przelał czarę wraz z momentem, w którym "bawił się" ciałem Chihiro, tylko by odkryć, że Toko to Genocide.
⩩﹕💴.1/10៹࣪
---๑💴) ̫ ─꒱ ❏ Wygląd ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Wygląda tak, jak nakazuje mu talent. Znaczy, na początku miałam go za Ostatecznego Bibliotekarza, albo coś, ale teraz widzę, jak bardzo jego wygląd był zależny od jego talentu. Oryginalny garnitur, dobrze ułożone włosy, niebieskie oczy i okulary. Typowo jak dla dziedzica.
⩩﹕💴.5/10៹࣪
---๑💴) ̫ ─꒱ ❏ Talent ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Ostateczny Dziedzic - czyli talent, który nie wywołał na mnie wrażenia. Była to dla bardziej wymówka, że Byakuya jest wredny. Mimo to, dobrze pasuje mu ten talent. Jest inteligentny, dobrze sobie radzi, a dzięki byciu przyszłą głową rodziny Togami nazbierał sobie kilka przydatnych umiejętności - między innymi potrafi mówić po francusku.
⩩﹕💴.5/10៹࣪
---๑💴) ̫ ─꒱ ❏ Reakcja na ucieczkę ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Po raz kolejny, nie było to dla mnie zaskoczenie, chociaż w sercu tliła mi się taka mała nadzieja, że może jednak umrze gdzieś po drodze. Marzenie ściętej głowy. Po ucieczce z Hope's Peak, również dołączył do Fundacji Przyszłości, co mi się spodobało, gdyż mam wrażenie, że zmieniło to jego charakter na choć trochę lepszy.
⩩﹕💴.4/10៹࣪
---๑💴) ̫ ─꒱ ❏ Wynik ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
⩩﹕💴.15/40៹࣪
Ultimate Dislike!
0 - 5 - Ultimate Hate!
6 - 15 - Ultimate Dislike!
16 - 25 - Ultimate Like!
26 - 35 - Ultimate Love!
36 - 40 - Ultimate Simp!
CZYTASZ
‧₊˚໑ ✧ 𝐎𝐜𝐞𝐧𝐢𝐚𝐦 𝐏𝐨𝐬𝐭𝐚𝐜𝐢𝐞 𝐳 𝐃𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐫𝐨𝐧𝐩𝐲
فكاهة:・゚✧░░░░░ ꒰ 🍑 ꒱ؘ ░░░ ✩。:*•. ░░░░░ ➤✉ ░░░ . ;; ꒰ 🍌 ꒱ؘ', - :;'. ░░░░░ ⤦ ◎miss_mxydxy is the author of this 𝐜𝐳𝐲𝐥𝐢 moje opinie na temat poszczególnych postaci z serii gier Danganronpa .✫ ˚♡ ⋆。 🍊 ...