Leese Lovegood: 2. Fejezet
Mcgalagony professzor után beléptünk a hallba hatalmas belmagasság, lebegő gyertyák, négy hosszú asztal (a házaknak külön-külön), egy asztal a tanároknak és középen a teszleg süveg ami beoszt minket a házunkba. Nem is gondolkodtál mi akarsz lenni. Csak ne hollóhát. Anyukád mindig azt mondta hogy Griffendéles leszel, ahogy a nagy emberek. A hugrabugról azt mondta ha oda kerülsz, a házban te leszel a legjobb. A mardekáros emberekről mindig azt mondta az édesanyád hogy a sötét, gonosz lelkűek járnak, akik csak egy esélyre vagy egy megváltásra várnak.
- Nos akinek most mondom a nevét, idefárad és a süveg beosztja őket – mondta Mcgalagony. Felsorakoztatok és csendben vártátok a történéseket.
- Ginny Weasley! – olvasta fel a professzorasszony. Rádnézett félve, mire te kissé esetlenül, de megveregetted a vállát.
- Nos, egy újabb Weasley – mondta a süveg – mennyi van még belőletek? – kicsi nevetés hallatszott – Griffendél!! – hatalmas tapsvihar a Griffendélesektől. Elhallatszott mindenki, mire te jöttél.
- És nem utolsó sorban Leese Lovegood – hívattak. Luna feszülten figyelt, majd amikor a többi ember meghallotta hogy te is Lovegood vagy súgdolóztak. (Te nem hallottad), olyanokat hogy mennyire szép, meg hogy nem is bolond, ahogy a családja, meg ilyeneket.
- Kedves Leese – szólított Mcgalagony merthogy kicsit leblokkoltál, egy kisebb tapsot kaptál.
- Nos, Miss Lovegood – ízlelgette a szavakat a süveg ami némiképp irritált. – A családban mindenki Hollóhát, ezért... - de te elkezdtél suttogni.
- Csak ne hollóhát, csak ne hollóhát...
- És miért ne? Ó, családi bonyodalmak, pedig kivételesen okos és kreatív vagy. Nos akkor most mi legyen? Nehéz kérdés, a Hugrabug nem neked való – kisebb csalódás hallatszott a Hugrabugtól. – Mardekár vagy Griffendél... - ránéztél a két ház diákjaira, ott ült az egyiknél Ginny meg Potterék, a másiknál mindenki idegen kivéve Malfoy. Neked igazából mindegy volt. – Nem sok bátorság van benned... - ekkor elborult az agyad.
- Már hogyne lenne – mondtad makacsan, mire mindenki elnevette magát.
- Mardekár!! – mondta szinte egyből a süveg. Szóval ez egy teszt volt hogy, hogyan reagálsz rá. A mardekárosokból kiszúrtad, ahogy Malfoy (nem tudod a keresztnevét) elismerően feláll, elmosolyodik és tapsol, majd a többiek követik a példáját. Visszamosolyogtál rá és elindultál az asztal felé.
- Most pedig a lakoma – tárta szét a karját Dumbledore és az étel megjelent a tányérokba. Te leültél egy mardekáros újonc mellé.
- Pansy? Mi Malfoy neve? – kérdezted kicsit zavartan, azért illet volna tudni.
- Draco, Draco Lucius Malfoy – sóhajtotta és ábrándozva felé nézett.
- Huhú, valaki szerelmes – tettetted a lelkesedést, majd forgattad a szemed.
- Nem is – mondta elvörösödve.
- Ne hazudj – mondtad unottan. Majd elkezdted énekelni hogy Draco és Pansy ülnek egy fán...
- Ajj shh, Leee!! Ez titok.
- Ha így bámulod nem lesz az sokáig – ettél egy falatot unottan.
- Gonosz vagy – vágta be a durcát.
- Ezért vagyok Mardekáros – mondtad büszkén.
- Barátok? – nyújtotta a kezét.
- Ja – ráztál vele kezet.
YOU ARE READING
Draco x Leese Lovegood
FanfictionMiért ne érdemelhetné meg mindenki a szerelmet? Még egy olyan lány is akinek a családi árnyéka rávetődik az életére. Rossz kapcsolatot ápol a testvérével és az apjával és a szerelmi életében is hoz rossz döntéseket.