Leese Lovegood: 8. fejezet
Ma van a karácsonyi bál. Borzalmasan izgultál, még a piknik napján elhívott Ron és elfogadtad. Ma még voltak órák, de csak délig. A lányokkal az órák után, a griffendél klubhelyiségbe találkoztatok.
- Na? Kivel mentek? – kérdezte Ginny.
- Ron.
- Harry – mondta Luna. Mondjuk erre nem voltál túl kíváncsi.
- Én senkivel – mondta Hermione.
- Mii? – kérdezte hüledezve Ginny. – Hogy, hogy senki?
- Hát, nem hívott el senki olyan akinek igent mondtam volna - majd hirtelen szomorúan rád nézett. És akkor esett le. Hermiónének tetszik Ron. Basszus, gondoltad.
- Én se megyek, senkivel – mondta Ginny, mire furán ránéztünk.
- Nem Seamussal mész? – kérdezted.
- Mennék, de elhanyagolható – mondta legyintve.
- Miattam ne, majd megyek Cormaccel - nézett elkeseredve Hermione.
- Hát rendben.
Lemenetetek ebédelni. Leültél Ron mellé, másik oldaladra Neville ült. Szembe a lányok ültek. Amikor mindenki el volt foglalva odasúgtál Ronnak.
- Hé, valamit el kell mondanom – suttogtad.
- Nekem is – válaszolta.
- Társaságban nem illik sugdolózni – mondta Luna.
- Ki kérdezett Luna? – néztél rá gonoszul.
- Ne kapd fel a vizet Lee – szúrt le Harry.
- Már hogyne kapnám, nincs köze miért beszélek Ronnal suttogva.
- Nyugi Leese, nem akartam kellemetlenségét okozni.
- Mégis sikerült – azzal felálltál és átültél a mardekárosokhoz, Blaise mellé.
- Várod a bált? – kérdezte kedvesen.
- Nem igazán, ha lehetne, nem mennék – fogtad meg a fejed gondterheltem.
- Miért? Dracóhoz van köze? – kérdezte látva komolytalanul (de igyekezve fenyegetően) – mert, akkor odamegyek és leverem – állt fel hülyéskedve és elindult, de te visszahúztad nevetve.
- Kösz Blaise – mosolyogtál szomorúan.
- Bármikor – adott a fejedre egy puszit, mikor felállt és elment.
Visszamentél a szobádba, majd gyakoroltál még egy ideig varázslatokat. Majd 5 óra felé jött Ginny.
- Na, kész vagy? – kérdezte, te viszont a földön ülve (pizsamában) lebegtetted a könyveidet. – Lee, gyerünk már.
- Nem akarok menni – nyöszörögted.
- De jössz – azzal megfogta a kezed, felállított, majd odaadta a ruhád és beküldött a fürdőbe, hogy átöltöztél. – Jól nézel ki – ölelt meg.
- Fogjuk rá. Seamus hol van?
- Vár a lépcsőnél, Ronnal együtt, most mondod meg neki?
- Igyekszem – fogtad meg kínosan a tarkód.
Lementetek és a fiúk ott vártak rátok.
- Jól nézel ki Lee, te pedig gyönyörű vagy Gin – pörgette meg Seamus Ginnyt, amitől a ruhája szépen repült. Ron odalépett hozzád, majd adott egy puszit.
ESTÁS LEYENDO
Draco x Leese Lovegood
FanficMiért ne érdemelhetné meg mindenki a szerelmet? Még egy olyan lány is akinek a családi árnyéka rávetődik az életére. Rossz kapcsolatot ápol a testvérével és az apjával és a szerelmi életében is hoz rossz döntéseket.