Aq tau walaupun views tak sampai sepuluh je, aq bosan. So, aq update lah ya? Penat korg tunggu. Aq tak berapa reti cakap jepun, so, aq just ckp korean je. Ouhkey, jom mula!
♥♥♥_______________________________♥♥♥
6 tahun kemudian~~~
"Sakura~ Samchon Jae dah sampai!" terpekik terlolong Jaehyuk memanggil gadis kecil tu. Jangan risau kalau rumah tu roboh, bak kata papa zola,"dua tiga makan kuih, Asahi kan banyak duit~"
"Samchon Jae!!" budak ni pun satu, terjerit-jerit.
Maka, dengan berjumpanya dua manusia itu, muncullah drama hindustan, kuchi kuchi hotahe- okay, sambung².
Berpelukan lah dua manusia itu. Sakura yang masih kecil tu didukung oleh Jaehyuk.
"Lama tak jumpa!!" kata Jaehyuk sambil memeluk erat Sakura.
Jae, tak boleh bernafas budak tu kang. Tak pasal² episod ni jadi episod yg sedih. #tibe #save_author_dari_jaehyuk #save_sakura
"Dasar kau singa! Jgn peluk anak aku cam tulah!!" tambah lagi sorang menjerit tak tentu pasal ni😑.
"Hah?! Jae! Apa kau buat kat Sakura blossom blossom aku hah?!!" jerit lagi. Dasar koala- cukuplah aq nak cari pasal ni.
"Jom, samchon Jae! Kita jalan²!" ucap Sakura teruja dengan janji Jaehyuk semalam.
Flashback...
"Huwaaa!!! Samchon Koala jahat!! Jahat!!! Huwaaaa!!" menangis gadis kecil itu.
Mana tak nangisnya budak tu, si Junkyu ni pergi botakkan patung barbie dia yang baru je Jihoon belikan dua hari lalu. Innalillah babi- eh, barbie tu.
"Kau buat ap- YA TUHAN!! KIM JUNKYU!! APA KAU DAH BUAT KAT PATUNG BARBIE TU?!!! AKU BARU JE BELIKAN UNTUK SAKURA DUA HARI LEPAS!!! KAU MEMANG NAK KENE LAH BUDAK NI!!" jerit Jihoon sampai nak keluar anak tekak sekeluarga.
"Samchon mintak kaki- eh, minta maaf eh, Sakura... Samchon tak sengaja..." Junkyu meminta kaki- eh, salah lagi. Minta maaf sambil membuat aegyo handalannya.
Kau pikir comel? Sakura lagi comel:
"Sakura akan maafkan Samchon kalau samchon bawak Sakura pergi jalan²! Janji?" kata Sakura lalu menunjukkan janji jari buto- eh, jari kelingking untuk membuat janji yang tak berapa nak sawit tu.
"Samchon Jae janji!" kata Junkyu langsung ambik jari kelingking si Jaehyuk yang innocent tu. Terpinga-pinga si Jaehyuk tu.
Maka, terjadilah janji sawit yang tersalah janji orang....
Flashback End//
" Jaga elok² anak aku tu. Kang tak pasal² hilang pulak budak tu. Kalau Sakura hilang, bagi balik semua duit aku yang korg pakai untuk belanja hari ni" kata nasihat Asahi yang mencelahkan sedikit ugutan itupun masuk telinga lima ekor beruk yang terpinga-pinga tu.
YOU ARE READING
𝐌𝐘 𝐓𝐑𝐄𝐀𝐒𝐔𝐑𝐄 {𝑶𝑻12} || «[C]»
FanfictionSeorang bayi kecil ditinggalkan oleh eommanya di hadapan rumah mewah milikseorang lelaki 20 tahun bernama Hamada Asahi. Asahi seorang CEO Syarikat T&K Corp. Lelaki itu kemudian mengangkat bayi perempuan itu sebagai anaknya. Meskipun, pada dasarnya...