"Dad, dia dah sampai."
"Oh, Chenle. Sini jap."
Chenle langsung ke arah Han apabila dirinya dipanggil. Han merangkul leher Chenle, lalu memperkenalkannya.
"Chenle, ni kakak kau. Jiyeon, ni Chenle, adik angkat kamu."
"Han Jiyoung. Panggil je Chenle."
"Han Jiyeon. Tapi, kenapa saya tak ingat apa2?"
A/n: Ok. Mesti korang confuse. Knp aq buat Sakura ni hilang ingatan? Sebab, lepas je Sakura borak2 di Chapter 6, Han kasi dia makan, dan, dlm makanan Sakura, Han ada letak ubat penghilang ingatan. Jadi, buat masa sekarang, nama Sakura takkan dikenal lagi. Melainkan, yang di kenal, hanyalah Han Jiyeon. Jadi, Han letak ubat tu supaya dia dapat kawal Jiyeon dan latih dia untuk jadi sebahagian dari anggota Mafia BlackHard.
Han: sudah2 lah tu membebel, gi kasi hubby kau makan. Dah kebulur aq tgk dia.
Hyunsuk: Sayang...
Jisung: Hentikan sandiwara cinta ini... Hormat single. Kan? Yang bace ni, single lah tu...
Mark: Kembali ke jalan yang benar.
"Uhh... Dad, siapa yang datang?"
"Client daddy. Jiyeon pergi berlatih menembak dengan Chenle. Nanti, Daddy datang."
Han pun pergi. Sekarang tinggal mereka berdua di situ.
"Noona. Jom."
"Ok."
7 bulan kemudian...
"Ha. Ok. Shot."
BANG!
"Wah... Niceu shot, noona!"
"Wah, bullshit. Bagus, Jiyeon.
"Hehehe... thank you, dad. Chenle."
"Ok! Daddy kata, kalau noona dapat bullshit, daddy belanja kitorang kat mall."
Chenle mengangkat kening melihat ayahnya sambil mengingatkan janji Han awal pagi tadi.
"Yelah. Nanti petang, kita pergi."
"Yeay!!!"
Chenle dan Jiyeon bersorak gembira mendengar yang ayah mereka akan menunaikan janjinya. Yelah, jarang ayah diorg dapat cuti ni. Biasanya, sibuk uruskan organ2 yang akan di jual ke clientnya. Teruja sampai melompat-lompat diorg kat situ.
"Dah, jom bersiap."
❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎
Disisi lain...
"Haih~"
"Korg ni, asyik mengeluh je."
"Tu lah. Dah 7 bulan dah. Sejak Sa-"
Mulut Jeongwoo ditutup oleh Junghwan sebelum sempat dia habiskan ayatnya.
"Kau pahal?"
Dengan nada berbisik diorg berbual. Taknak kasi Haruto ngan Jisung dengar.
A/n: Untuk pengetahuan korg, Doyoung dah move on dari Sakura dan dah ada awek dah. Namanya, Nakamoto Yuri. Ye, adik abe Yuta kita. Yedam? Huh, dia duk ngorat janda sebelah rumah dia. Tu yang tak ikut sekali. Jahanam punya kawan.
"Aku taknak diorg sedih lagi pasal Sakura. Kau janganlah sebuat nama Sakura kuat2. Nanti diorg teringat lagi, ha, tak pasal2 nangis seminggu diorg."
Panjang lebar Junghwan menjelaskan kepada Jeongwoo.
"Diamlah korg. Orang nak date pun susah."
Yep. Sekarang ni, diorang kat restoran yang selalu diorg lepak kat mall. Katanya, teman Doyoung ngan Yuri dating. Teman, tapi, Doyoung yang kene belanja sume benda. Taguna punya kawan.
Mata Haruto mula meliar melihat ke pintu mall yang auto bukak tutup dan dia ternampak seorang gadis yang kelihatan familiar...
"Sakura?"
Ayat Haruto membuatkan mereka berlima memandang Haruto.
"Tu... Sakura kan?"
Haruto meminta kepastian dan menunjuk ke arah gadis yang di lihatnya tadi.
"SAKURA!!!"
Jisung langsung berlari keluar di ikuti kawan2 Sakura apabila terlihat sosok gadis yang dirinduinya selama 7 bulan.
"Hmm?"
Gadis itu menoleh lalu dipeluk oleh Jisung dengan erat.
"Sakura... kau jangan tinggalkan aku lagi... aku sedih tau...."
"Ehem."
Seorang lelaki yang sepertinya lebih muda dari Sakura, lantas berdehem.
Ayah mereka yang melihat itu pun, hanya tersenyum sinis."Siapa awak semua ni? Kita pernah kenal ke?"
Gadis itu lantas menolak Jisung menjauh darinya. Lalu memeluk lengan adik lelakinya.
"Noona, gwenchana?"
"Hmm. Noona gwenchana."
"Akhirnya... aku dapat jumpa korang semua..."
"Sakura! Ni akulah! Park Jisung! Boyfriend kau!"
"Kau gila ke apa?! Aku tak kenal kau, macam mana kau boleh jadi boyfriend aku? Lagipun, nama aku bukan Sakura ok? Nama aku Han Jiyeon. So, please. Jangan rosakkan mood aku petang ni boleh tak?"
"Han.... Jiyeon?"
ᵇᵉʳˢᵃᵐᵇᵘⁿᵍ...
❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎
𝙾𝚔. 𝚃𝚞 𝚜𝚊𝚓𝚊 𝚞𝚗𝚝𝚞𝚔 𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝚗𝚒. 𝙺𝚘𝚛𝚐 𝚛𝚊𝚜𝚎, 𝚜𝚒𝚊𝚙𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚙𝚊𝚗𝚐𝚐𝚒𝚕 𝚗𝚊𝚖𝚊 𝙹𝚒𝚢𝚎𝚘𝚗 𝚝𝚞? 𝙰𝚜𝚊𝚑𝚒? 𝙳𝚘𝚢𝚘𝚞𝚗𝚐? 𝙷𝚊𝚛𝚞𝚝𝚘?
𝙾𝚔. 𝙹𝚊𝚗𝚐𝚊𝚗 𝚕𝚞𝚙𝚊 𝚟𝚘𝚝𝚎 𝚍𝚊𝚗 𝚔𝚘𝚖𝚎𝚗. 𝚃𝚊𝚔𝚗𝚊𝚔 𝚋𝚞𝚊𝚝? 𝚂𝚞𝚔𝚊 𝚑𝚊𝚝𝚒 𝚔𝚘𝚛𝚐 𝚕𝚊𝚑, 𝚊𝚚 𝚖𝚕𝚊𝚜 𝚗𝚊𝚔 𝚖𝚊𝚜𝚞𝚔 𝚌𝚊𝚖𝚙𝚞𝚛. (;´༎ຶٹ༎ຶ')
𝙱𝚊𝚒𝚒𝚒!! 𝙹𝚞𝚖𝚙𝚊 𝚕𝚊𝚐𝚒!!
𝙰𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚔𝚊𝚗, 𝚔𝚘𝚛𝚐 𝚗𝚊𝚖𝚙𝚊𝚔 𝚊𝚔 𝙹𝚞𝚗𝚔𝚢𝚞 𝚜𝚊𝚕𝚊𝚖 𝚜𝚒𝚊𝚙𝚊 𝚍𝚊𝚕𝚊𝚖 𝚐𝚊𝚖𝚋𝚊𝚛 𝚝𝚞? 𝙲𝚎𝚛 𝚔𝚘𝚖𝚎𝚗 𝚜𝚔𝚎𝚝.
𝙼𝚎𝚛𝚎𝚖𝚊𝚗𝚐 𝚙𝚞𝚕𝚊𝚔 𝚊𝚚𝚞𝚎. 𝙷𝚎𝚑𝚎. 𝙱𝚢𝚎!
YOU ARE READING
𝐌𝐘 𝐓𝐑𝐄𝐀𝐒𝐔𝐑𝐄 {𝑶𝑻12} || «[C]»
FanfictionSeorang bayi kecil ditinggalkan oleh eommanya di hadapan rumah mewah milikseorang lelaki 20 tahun bernama Hamada Asahi. Asahi seorang CEO Syarikat T&K Corp. Lelaki itu kemudian mengangkat bayi perempuan itu sebagai anaknya. Meskipun, pada dasarnya...