!!!WARNING!!!
TERLALU BANYAK ADEGAN FLASHBACK. HARAP KEPALA ANDA TIDAK PECAH DENGAN FLASHBACK YANG MEMBINGUNGKAN INI. SEKIAN, TERIMA GAJI.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Han... Jiyeon??"
Asahi memunculkan diri dari tempat persembunyiannya:v
Bukan tempat persembunyian sebenarnya, Asahi, Nana ngan dua kembar tu kebetulan jalan2 kat mall tu jugak. So, banyak betul kebetulan.
Sambung!
"Semua pengunjung mall, sila datang lagi di kemudian hari. Mall akan tutup dalam sepuluh minit lagi. Harap maklum."
Pengumuman yang di percayai dari speaker mall itu membuat semua pengunjung panik dan dengan cepat membayar dan keluar dari mall.
Sekarang yang tinggal di mall hanyalah keluarga Hamada, kwn2 Sakura, boipren Sakura dan keluarga Han berserta beberapa anak buah Mafia BlackHard.
"Han? Macam mana kau-"
"Aku yang bunuh dia."
"Kenapa kau bunuh dia?!?! Yeon tak salah ape2 pun!!! WAE?!?!?"
"Huh."
A/n: Masa lalu kini diungkit...//plakk// sorry2. Jom kita naik mesin masa!! Doraemon!!
Doraemon: //belasah author//
Nobita: Sorry, readers yang cantekss sekalian. Kami tersesat pulak.
Flashback...
"Yeonri."
Gadis bernama Yeonri yang sedang menyapu kelas itu dipanggil oleh rakan sekelasnya, Jaehyuk.
"Ada apa ni, Jaehyuk?"
Dengan lembut dan senyum yang manis mengalahkan garam //plakk// eh, gula.
Park Yeonri merupakan pelajar top sekaligus pelajar paling popular.
Hamada Asahi merupakan pelajar top jugak. Popular jugak. BFF Yeonri.
Han Jisung, sama macam Asahi.
"Asahi ngan Han bergaduh! Cepat hentikan diorg, Yeonri!"
"O-okay..."
Tangan Yeonri ditarik oleh Jaehyuk ke arah padang sekolah di mana pergaduhan terjadi.
"Ha, sampai pun. Tu, bff kau gaduh, Yeon." dengan tenang Junkyu menunjuk mereka berdua yang sedang dalam proses peleraian pergaduhan bersama tetamu istimewa, Park Jihoon!!
tetibe jadi show pulakಠ_ಠ
Nevermind."Kenapa korang gaduh?!"
Yeonri berkata dengan nada tinggi membuatkan semua orang memandangnya termasuk Asahi dan Han.
YOU ARE READING
𝐌𝐘 𝐓𝐑𝐄𝐀𝐒𝐔𝐑𝐄 {𝑶𝑻12} || «[C]»
FanfictionSeorang bayi kecil ditinggalkan oleh eommanya di hadapan rumah mewah milikseorang lelaki 20 tahun bernama Hamada Asahi. Asahi seorang CEO Syarikat T&K Corp. Lelaki itu kemudian mengangkat bayi perempuan itu sebagai anaknya. Meskipun, pada dasarnya...