3 tahun kemudian...
Pagi nan indah ini sangat membuatkan kita bersemangat. Keluarga Hamada yang sedang berehat di ruang tamu.
Jisung yang sedang berdating dengan tunangnya. Ye, gais. Jisung dah move on dari Sakura seperti yang korg baca chapter 9. Jisung bersama dengan Noni, tunangnya Jisung menekan bell rumah Sakura.
"Eoh? Jemput masuk, Jisung, Noni. Apa khabar? "
Kenalan Asahi dan Sakura semua ada di rumah sekarang ingin menjemput seseorang di airport.
"Haruto mana?" Tera menyoal sambil membawa anaknya dalam perut. Oh ya. Lupa nak bagitau korg pasal member treasure selama 15 tahun tu.
Hyunsuk dah bahagia ngan A/n ye? Jangan jeles. Jihoon dah kawin ngan Choi Hyuna yang sebenarnya adik Hyunsuk. Hebat en? Jihoon ngan Hyuna kawin same2 ngan Mashiho, Junkyu, Yoshi dan Jaehyuk. Tarikh kawin diorg same pada tahun yang sama. Diorg kawin setahun selepas Asahi kawin ngan Nana. Dan, Alhamdulillah, diorg dah ada anak masing2.
Btw, Hyunsuk dah kawin lagi awal dari Asahi.
Jihoon dan Hyuna dapat dua anak lelaki dan dua anak perempuan setakat ni:
• L: Park Hyunjae dan Park Jaehyun• P: Park Haera dan Park Jaera
Yoshi dan Byun Jaena dapat dua anak lelaki dan satu anak perempuan:
• L: Kanemoto Youru dan Kanemoto Kounu.• P: Kanemoto Mizuki.
Junkyu dan Lee Seulbi dapat tiga anak perempuan dan satu anak lelaki:
• L: Kim Yohan
• P: Kim Yoona, Kim Yena dan Kim Yeonbi
Mashiho dan Tera dapat satu anak perempuan, satu lelaki dan sekarang tengah sarat mengandung anak ke-3:
• L: Takata Nobu• P: Takata Mina
Jaehyuk dan Kang Areum dapat dua perempuan:
• P: Yoon Hana dan Yoon HaniDan mereka semua sedang bersiap nak jemput seseorang dari airport.
"Dah semua? Takde apa tinggal, kan?"
"TAKDE!!!"
"AYUH KE AIRPORT!!!"
"JOMMMMM!!!"
❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎
"Mana noona Sakura, ni???"- Mahano
"Sabarlah, sayang. Nanti muncullah noona kesayangan kamu tu."- Nana
"YOHOOOO!!!! KOREA!! I'M BACKKKKKKK!!!!"
Mendengar suara yang familiar itu, lantas mereka menoleh dan terlihat dua orang manusia yang mesra fall in love. Dan yeah, orang gila yang menjerit tadi adalah Sakura yang melambai mereka. Sedangkan tunangnya, Huang Renjun cuma tersenyum dan melambai mereka.
A/n: HAHAHAHAHA!!! MESTI KORG INGAT SAKURA COUPLE DENGAN HARUTO!!! HAHAHAHAHAHA!!!! ADEH!!!
Haruto://luku kepala A/n// sampai hati kau, A/n. Aku nak lari rumah ah. Hiks//kemas beg//
A/n: Ha, baguslah tu. Pi blah sana. Kurang sikit beban aq nak menggaji korg. //sandar kat pintu bilik Haruto//
Lia: U dah tak syg ai ke?!?! Sampai hati u, Ruto.
P/S: Lia tu tunang Haruto.
Haruto: tak jadi ah lari, takde skrip, gaji masuk. Ada awek cantik nak tinggalkan watpe? Dahlah jom gi dating. Biarkan A/n tua tu nak date ngan syuben dia.
A/n: kuajor punya budak //amik pisau dapur// jangan lari kau, but* bab*!!!!!********
Actor My Treasure: sambung!!!!
Huang Renjun adalah tunang sekaligus doktor yang merawat Sakura selama 3 tahun ini.
"Waahhh... adik2 sume dah besarrr... Noona je kecik ni ha."
Sakura membandingkan tingginya dengan Mahano. Tergelak member.
"Alah. Noona kurang 20 cm je. Tengok Renjun hyung tu. Lagi lah. HAHAHAHAHA!!!" Mahano mentertawakan tinggi Renjun yang hanya kurang 1 cm darinya.
A/n: eleh, kalau aq berdiri sebelah Renjun, uishh. Mesti aq tak terlihat sebab pendek sangat. HAHAHAHA!!! 🤣🤣🤣🤣
#author_ejek_ketinggian_sendiri
#mengsedih_bersama_hyunsuk
#hyunsukkiyut"Dahlah. Jomlah balik. Penat aku menunggu kau dari tadi. Lenguh kaki aku ni ha-"
"Sudahlah membebel tu, Yedam. Dahlah lebih pentingkan ngorat janda sebelah dari jalan2 ngan member."
"Weyh. Jangan mention benda tu lah bahalel. Aku lepuk satgi kang"
"Ha. Yelah2 jom balik."
"Eh, mana keluarga Takata ni?"
"Oh, tadi, Mashiho kata Tera dah nak bersalin. Tu yang terus gi hospital tu."
"Ha. Jomlah gi hospital."
"Ha? Nak buat ape? Kau sakit ke?"
"Hotak kau! Nak gi tengok Tera noona lah. Aku hempuk betul2 baru tau langit ayah pin tinggi ke teko."
Maka, berakhirlah cerita My Treasure ini dengan adegan Sakura keluar dari airport bersama Renjun. Dah bahagia dah diorg..hiks(;´༎ຶٹ༎ຶ')
Sesosok makhluk halus yang tak kelihatan sedang memperhatikan Sakura yang bahagia sambil tersenyum senang.
"Semoga kamu sentiasa gembira, anak eomma, Han Jiyeon."
☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎ᵗʰᵉ ᵉⁿᵈ❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎
❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎
𝙴𝚙𝚙𝚙, 𝚋𝚎𝚕𝚞𝚖 𝚎𝚗𝚍 𝚕𝚊𝚐𝚒. 𝙹𝚊𝚗𝚐𝚊𝚗 𝚗𝚊𝚔 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚜𝚊𝚗𝚐𝚊𝚝 𝚜𝚎𝚋𝚊𝚋 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚗𝚒 𝚍𝚊𝚑 𝚑𝚊𝚋𝚒𝚜 𝚊𝚝𝚊𝚞 𝚜𝚎𝚋𝚊𝚋 𝚍𝚒𝚊 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐. 𝙱𝚝𝚠, 𝚝𝚎𝚛𝚒𝚖𝚊 𝚔𝚊𝚜𝚒𝚑 𝚜𝚎𝚋𝚊𝚋 𝚍𝚊𝚑 𝚜𝚘𝚔𝚘𝚗𝚐 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚗𝚒 𝚜𝚎𝚑𝚒𝚗𝚐𝚐𝚊 𝚔𝚎 𝚊𝚔𝚑𝚒𝚛 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛... 𝚝𝚞𝚗𝚐𝚐𝚞. 𝙰𝚍𝚊 𝚕𝚊𝚐𝚒 𝚌𝚎𝚛𝚒𝚝𝚊 𝚢𝚊𝚗𝚐 𝚊𝚔𝚊𝚗 𝚍𝚊𝚝𝚊𝚗𝚐. 𝙹𝚊𝚍𝚒, 𝚓𝚐𝚗 𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚟𝚘𝚝𝚎 𝚍𝚊𝚗 𝚔𝚘𝚖𝚎𝚗 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚗𝚒,𝚘𝚔? 𝙹𝚞𝚖𝚙𝚊 𝚕𝚊𝚐𝚒, 𝚜𝚎𝚖𝚞𝚊!!!! 𝙱𝚢𝚎𝚎𝚎𝚎𝚎𝚎!!!!
YOU ARE READING
𝐌𝐘 𝐓𝐑𝐄𝐀𝐒𝐔𝐑𝐄 {𝑶𝑻12} || «[C]»
FanfictionSeorang bayi kecil ditinggalkan oleh eommanya di hadapan rumah mewah milikseorang lelaki 20 tahun bernama Hamada Asahi. Asahi seorang CEO Syarikat T&K Corp. Lelaki itu kemudian mengangkat bayi perempuan itu sebagai anaknya. Meskipun, pada dasarnya...