"Yeon...."
"Jangan kau berani sentuh keluarga aku!"
"Yeon?"
"Aku, Hamada Sakura, akan menentang kau, Han Jisung.... sebab kau... eomma mati!! TAK GUNA PUNYA JANTAN!!!! PUIHH!" //meludah//
"Aku bapak kandung kau lah. Dia cuma jaga kau je-"
"Dulu... kau bunuh eomma sebab lahirkan aku... and sekarang, kau nak bunuh keluarga aku..? Jangan harap, Han Jisung."
"Han Jiyeon! Aku tak ajar kau jadi anak derhaka-!"
Kata-kata Han terpotong apabila Sakura dengan pantas menusuk perut Han menggunakan pisau lipat yang dia simpan sejak dari rumah. Untuk barjaga-jaga kononnya...
"Aku, Hamada Sakura. Bukan Han Jiyeon yang kau kenal.... Han. Lagipun, bukan kau target aku. Even eomma aku kau bunuh." dengan santai Sakura menarik pisau itu dan menusuk jantung Han.
"TEMBA-"
BANG!!!
Belum sempat para anak buah Han itu memberi arahan, semua tumpas di tangan seseorang dengan satu tembakan tepat.
"Hahahaha.... tak sangka, aku dapat jumpa kau, Sakura."
Seorang lelaki sebaya Asahi- mungkin..? sedang berjalan ke arah Sakura dengan langkah yang elegan.
A/n: Ceh...╭∩╮(ಠ_ಠ)╭∩╮
Sambung!
"Aish! Allen!!! Aku dah cakap, jangan keluar selagi tak dapat arahan aku!!"
Sakura memukul kepala lelaki itu dengan selamba. Sedangkan kenalan Sakura di sana menatap mereka berdua bingung. Apa yang jadi sebenarnya ni?
"Ouh, maafkan saya, encik Hamada. Saya, Leona. Ejen dari NeCuTech. Saya harap anda dapat bersabar ye, encik."
Gadis yang menggelar dirinya Leona itu membuka topeng dan terlihat, itu bukan Sakura...
Jadi, apa yang berlaku sebenarnya ni?!?!
A/n: aq patut letak warning kat atas tu...(;´༎ຶٹ༎ຶ')
Allen: //pukul kepala A/n// tulah, lain kali, buat jalan cerita betul2! Ni, dah terpelesot jauh dari alur sebenar dia!!
A/n: aq tak sengaja lah! Aq buat book ni pun bukannya terancang pun...
(;´༎ຶٹ༎ຶ')Sambung!
"Korang ni...siapa sebenarnya? Mana Sakura? "
Mereka mula menyoal. Maklumlah, rasa ingin tahu dia tinggi. ಠ_ಠ
"Erk... kita bincang di pejabat saya dulu?"
❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎☀︎︎❦︎
"Jadi, encik dan puan Hamada. Saya harap, anda berdua sila bertenang dengan penjelasan saya."
"Ya? kenapa dengan anak sulung saya? "
"Hamada Sakura... sedang menjalankan terapi di Malaysia disebabkan kemalangan yang berlaku padanya. Kemalangan itu berlaku semasa penculikan Han Jisung menculik Sakura. Kami mendapati, waktu itu, sekitar jam 2:00 pagi, dia keluar dari rumah, adakah ia betul, encik Han Jiyoung?"
"Hmm... panggil saya Chenle. Dan, ya. Noona ada cakap pada saya soal ini, tapi, tak perasan pula cik Leona menyamar jadi dia."
"Okay. Apa yang dia lakukan ketika keluar rumah, encik... Chenle?"
"Noona kata, dia nak ke suatu tempat, jadi disebabkan saya risaukan dia, saya ikut dia secara senyap2."
YOU ARE READING
𝐌𝐘 𝐓𝐑𝐄𝐀𝐒𝐔𝐑𝐄 {𝑶𝑻12} || «[C]»
FanfictionSeorang bayi kecil ditinggalkan oleh eommanya di hadapan rumah mewah milikseorang lelaki 20 tahun bernama Hamada Asahi. Asahi seorang CEO Syarikat T&K Corp. Lelaki itu kemudian mengangkat bayi perempuan itu sebagai anaknya. Meskipun, pada dasarnya...