Kye

736 52 305
                                    

+George POV+

Mavinin tonlarına bürünmüş gökyüzünü ikinci kez inceliyordum bulutlara acaba yanlışmı yaptım diye soruyordum sanki herşeyi biliyorlarmış gibi...

Cevaplarını bulamadığım sorular aklımda uçuyordu ki bunları gitmeden önce hiç düşünemedim şimdi yalnız kalacağım belki oturur saatlerce düşünür ve buna hüzünlenip ağlarım.

Ama hepsi benim suçumdu değilmi? Ben Londra'ya gidiyordum ben ondan uzaklaşıyordum...

O benden uzaklaşmıyormuydu? Yanımda olabilirdi şu an Florida'dan ayrılsaydı peki bu onun suçumu? Hayır değildi biz sadece ayrı ülkelerin ayrı şehirlerine mahkumduk.

Düzenimi bozamazdım yani onun gibi.

Uçak Londra'ya ana şehrime indi buraların havası ayrıydı ve soğuktu Florida ile zıttı aynı Dream ve ben gibiydi yani.

Yere adımımı attım aklımdaki düşünceler susmuyordu bile omzumda bir el hissettim.

???- Merhaba ben Kye bana İllumina da diyebilirsin çıkışa kadar benimle gelebilirmisin buraları pek bilmiyorum?

-Tabikide gel bu taraftan gidelim.

İkimizde yürümeye başladık giderken bana bakıyordu arada sırada tuhaf ama hoş biriydi.

İllumina: Sorması ayıp olacak ama erkek arkadaşın varmı?

-Evet şu an Florida'da.

İllumina: Oh hangi hangi ilçede?

-Orlando'da neden sordun?

İllumina: Benimde tanıdığım var orada ondan adı ne?

-Clay -Clay Wastaken.

İllumina: Oh tanıyorum onu.

-Ciddimi? Aranız nasıl?

İllumina: Hahahaha senin gibi tatlı değil aramız limoni Clay biraz şerefsizde anlaşması zor oluyor.

-Niye öyle diyorsun çok kibar aslında.

İllumina: İki yüzlü olduğunu biliyorsun dimi? Yoksa sen sırrını bilmiyormusun?

-Bir dakika NE?!? Sen sırrını biliyorsun nasıl?

İllumina: Neden aramız limoni sandın şeker?

Bana verdiği isimleri tuhafsamama rağmen Clay'i tanıyor olması ilgimi çekmişti.

İllumina: Hey sana bir teklif sunayım Clay'i ondan daha iyi biliyorum sende onun erkek arkadaşı olduğuna göre sana onun hakkında herşeyi anlatabilirim.

Bu fırsatı kaçıramazdım Clay diyince bütün beyin hücrelerim değişiyordu.

-Tamam peki Clay ile aran "limoni" diye benide sevmemen gerekmiyormu?

İllumina: Haha hayır tabikide seni kim sevmez? Hem ben Clay gibi değilim daha centilmenim.

-Onu nasıl tanıyorsun neden aranız limoni?

İllumina: Şu sokağı dönünce zaten benim ev var karşıda orada anlatırım.

-Peki.

Belkide onu hiç tanımamam gerekiyordu belkide iyikide onu tanımışım diyecektim belli olmazdı sonuçlar her zaman.

Sokağı döndük kapıyı açtı içeri girdik.

...

°
Selam asklar yeni kitaba selam diyin :D

Okullar yüzünden yavaş ve az yazabiliyorum çok üzgünüm :<

Bakalım İllumina nasıl biri olcak >:)

°London° •Dnf•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin