always together

323 28 247
                                    

<Darryl pov>

Uçaktan inip Clay ile vedalaştıktan sonra Karl Sap ve Zak ile bir taxi tuttuk. Clay'in George'u çok özlediğini biliyorduk o yüzden bir günlük yanlız kalma hakları vardı bizde o günde otele gidip bir gecelik iki tane oda tutacaktık.

-Uzun zamandır otel odasında kalmamıştım geldiğimiz iyi oldu.

-Sen mutluysan bizde mutluyuz Sap.

lüks görünen ince camlı dönen kapılardan geçip görevlinin yanına gittik, iki tane oda reserve ettik burası yeni açılmıştı ve bu yüzden fiyatları epey ucuzdu şanslıydık...

Otel şahaneydi hak ettiğimiz herşeyden daha lükstü ve her detayı işlenmiş gibi görünüyordu...

Oda reserve ettikten sonra duş almaya karar verdim sonuçta 9 saatlik bir uçuş yapmıştık ve rahatlamaya hakkımız vardı.

Odamıza geçtik Zak her ne kadar benimle kalmak istese bile Karl benimle kalmak istedi... şaşırdım ne olduğunu sordum Sapnap için can atmıyordu bu bir ilk...

-Hey Karl sorun ne?

-Bilmem sorun yok bence sadece seninle vakit geçirmeyi özledim Darryl.

-Aww bende seninle vakit geçirmeyi özledim.

-Karl ben duş almaya gideceğim tamam mı?

-Peki Darryl sonra görüşürüz.

Odalarda özel duş yerleri yoktu, her kapının ayrı bir duş odası vardı ki bu daha özeldi.

Kolidorda yürürken arkamdan adımlar duymaya başladım, yavaş yavaş adımlarla yürüyordu, biri beni takip ederken duş odasına girmek iyi bir fikir değildi...

Odaya girdim kapıyı kapattım ve hatta kilitledim böylece kimse içeri giremezdi, arkamda bir katil olsa bile duş almadan başıma bir iş gelsin istemem.

Adım sesleri kesildi bende hızlıca bir sıcak bir duş aldım.

Kuruduktan sonra yanıma getirdiğim temiz kıyafetleri giydim sonuçta üstümde havlu ile bir odadan diğerine koşamazdım

Kapının kolunu indirdim ama açılmıyordu... kilidi diğer tarafa çevirdim, yine açılmıyordu.

-Açılsana işte muffinkafa.

-AH MUFFİN.

Elim acımıştı ama kapı hala kilitliydi kilidi çevirdim yine denedim olmadı diğer tarafa çevirdim hala aynıydı... ve arkamdan adım sesleri geldi.

-Bebeğim burada ne yapıyorsun?

Arkama döndüm, dönmez olaydım gözlerim büyüdü çünkü önümde havluya sarılmış bir Zak vardı.

-AAA MUFFİNKAFA BURADA NE İŞİN VAR NEDEN ÜSTÜNDE  DOĞRU DÜRÜST BİRŞEY YOK AMAN TANRIM MUFFİNLER AŞKINA!!!?!?!??

-Sakin ol Darryl'ım bende senin neden burada olduğunu merak ediyorum hmm yoksa-?

-ZAK?!? AKLINDAN NE GEÇİYOR?!?

-Sakin olur musun? Sadece sevgilin ile birlikte banyo olmak istemişsindir diye düşündüm...

-Uhm farkındamısın bilmiyorum ama bu oda 202 için yani Karl ve benim paylaştığım oda... yani bunu isteyen sensin?

-Galiba... evet...

-Hmm kızdım sana küsüyorum şimdi.

-Hadi ama neden buna küsüyorsun sana çok değer veriyorum ve... ve sen bunun karşılığında beni yoruyorsun beni seviyorsun değilmi? biz sevgiliyiz ruh eşleriyiz hayatımın sonuna kadar senin eşin olacağım sence senin için birlikte vakit geçirmemiz çok mu anormal?

°London° •Dnf•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin