(??? pov):
- Hoşgeldin Dream beni özledin mi?
Gördüğü surat onu şaşknlığa uğratmadı kaşları çatıldı ve sinirlenmiş bir ifade yüzüne büründü.
-Seni özlemedim... buraya son kez geliyorum diyeceklerini de ve birdaha beni ya da tanıdığım birilerini rahatsız etme.
-Aww daha yeni başlıyoruz ne bu acele? Biliyorum işlerini hızlı halletmesini seversin ama bu iş basit değil.
-Kendi kendine bir işi başaramadığın için benim hayatımı hayalet gözünden izlemeye devam ediyorsun elinde bilgi var ama kolunda bir gram kas yok.
-Şaşırdım senin ağzın hala laf eder miydi?
-Neyse ben buraya sana lak lak etmek için gelmedim beni son kere görmen için geldim.
-Öyle mi? Maalesef seninle kalan son bir işim var sonra bir kere daha görüşeceğiz ve hayatını izlemeyi bırakacağım.
-Pekala ''güvenlik kamerası''.
-Sana bilgileri attım incele ve bana istediğimi canlı bir şekilde getir.
-Tamam.
-Oturup bir çay içmez misin?
-Pft asla.
-Yakında çay içmek için yalvarırsın.
-Ne diyorsun be?!
-Hiç... git sen.
Boğazına bir yıldırım hızıyla yapıştı. Bir eli yakasında diğer eli ise yumruk atmaya hazırdı.
-SEN KİMİ TEHDİT EDİYORSUN BE!?
-Sakin ol.
-NE DEDİN, NE ANLAMDA DEDİN, NE PLANLIYORSUN YİNE?!
-Git artık.
-Seninle görüşeceğiz.
Ortamı terk etmeye hazırlandı ve ceketini geçirip eve doğru dönüyordu ama onu bekleyen süprizi görmemişti.
-Ne yapıyorsun bu saatte dışarıda?
-George?
-Evet Clay sana bu saatte dışarıda ne yaptığını soruyorum.
-Hava almaya çıktım.
-Kiminle?
-Hiç kimse?
-Oh peki şimdi de yalan söylemeye başlıyorsun, pekala öyle olsun sen her şeyini sakla ben senin hakkında hiçbir şeyini bilmeyeyim bu mu bizim ilişkimiz?
-Özür dilerim George öyle demek istemedim.
-Sana acıdığım için seni affettim.
Aslında ona acıdığım için af etmemiştim. Onu bu kadar çok sevmeseydim ona küserdim.
-Şimdi bana ne olduğunu anlatacak mısın?
-İçeri geç uykunu al ve bunu sabah konuşacağız.
-Şimdi konuşsak olmaz mı?
-George ikimizin de çok yorgun olduğunu bildiğim halde uykumuzu zehir edemem.
-Pekala Clay'im iyi geceler.
-İyi geceler George'um.
Geceler iyi miydi yoksa biz yalanlarımızı gecenin karanlığına mı gömerdik? Ama yıldızlar sönmediği sürece de kimse hiçbir şeyi saklayamaz. Bende kendimi yatağın sol tarafına aldım sağ tarafıma gelip yatmasını ve bana sarılıp uyumamızı bekliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°London° •Dnf•
Fanfictionher güzel hadisenin bir sonu vardır aynı George'un sevgilisinden Clay'den uzaklaşmak zorunda kaldığı gibi. Her son bir başlangıçtır Florida George'un sonuydu London yeni bir başlangıcı oldu ki Florida'ya sadece bir kereliğine varmıştı ama bütün haya...