+Zak Pov+
Siparişlerimizi verdik, Dream hariç herkes ortamdaki gergin havayı hissediyordu Fundy ise bu gergin ortamı yarattığını biliyor yüzünde utanmaz bir sırıtma ile bacağını bacağının üstüne koymuş Clay'e yaslanıyordu George ise kaşlarını çatmış içindeki düşüncelerine boğuluyordu.Aradaki sessizliği Fundy bozdu.
Fundy: Eee niye böyle suskun suskun oturuyorsunuz?
-Sen olduğun için
George mırıldanarak söylediği cümleyi Fundy duymadığı için şanslı olmalıydı.
Fundy: Bir şey mi dedin George?
-Bende merak ettim neden herkes sessiz diye?
Yalan söylediğini biliyordum ama burada en haklı kişi oydu tabiikide benim canım Darryl'ımdan sonra.
-Evet sessiz kalmayalım konuşacak birşeylerimiz yok mu?
Fundy: Ben size şeyi anlatmışmıydım Clay ile tanışma anımı?
Clay'in gözleri gözbebeklerinin zıttına karşı büyüdü.
-Hadi ama Fundy geçmiş geçmişte kaldı.
-Bırakta anlatsın Clay hem anılarını duymak benim içinde iyi olur.
Endişeliydi neden olduğunu biliyordum çünkü Fundy ile bende eskiden tanışıktım.
<Flashback>
+??? Pov+
Adımlarımı hızlandırdım artık duramıyordum koşuyordum içeri girdim kapıyı kapattım beyaz fayansların üzerinde yürüyordum karşımdaki aynaya göz gezdirdim bu gerçekten benmiyim?Lavaboya kaçmanın iyi bir fikir olmadığını düşünmeye başladım tuvalet kabinlerindeki kapılardan birisi açıldı...
-Merhaba?
+Merhaba adın ne?
-B-ben...
Kapıdan yumruk sesleri geldi o da bende endişelenmiştim.
+Bir dakika sen çok tanıdık geliyorsun?
-H-Hayır?
+Hayır? Sen o çocuk değilmisin?
-Neyden bahsediyorsun?
+Şu ailesi onu terkeden çocuk kimisi onun illegal işler yaptığını savunuyor.
-Beni öylemi biliyorlar?
+Neden buradasın?
-Uhhh bilmiyorum.
?
...+Zak Pov+
-Zak? Psst ordamısın?
-Huh? Noldu?
-Dalmışsın, ne düşünüyordun öyle kara kara?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°London° •Dnf•
Fanfictionher güzel hadisenin bir sonu vardır aynı George'un sevgilisinden Clay'den uzaklaşmak zorunda kaldığı gibi. Her son bir başlangıçtır Florida George'un sonuydu London yeni bir başlangıcı oldu ki Florida'ya sadece bir kereliğine varmıştı ama bütün haya...