+George POV+
Ev sade ve hoştu valizlerin küçük olmasındanda anladığım gibi evi çoktan hoş dekorlar ile doluydu. Bazen zeki olabiliyordum.İllumina: Evime hoşgeldin nasıl beğendinmi etrafı
-Güzel ama biz direk Clay'i anlatma konusuna geçsek iyi olur.
İllumina: Wow... takılmak istemiyor musun?
-Bilmiyorum Florida'dan ayrılmak pek sağlıklı gelmedi bana yani eğer seni kırıyorsam gerçekten kafam dolu ondandır.
İllumina: gel koltuğa geç hem sen dertlerini anlatırsın hemde ben sana Clay'i anlatırım tamammı?
-Peki...
Koltuğa oturdum evi güzeldi ve içimi rahatlatıyordu ferahtı ve hoştu ve Kye'de iyi birisine benziyordu ondan şüphelerimi kesmiştim.
İllumina: Rahatsız görünüyorsun kendini evinde gibi hissedebilirsin Gogy.
-Sorun yok iyiyim.
Mutfağa geçti arkası dönük olduğu için ne hazırladığını görmüyordum birkaç saniye sonra kurabiye ve çay getirmişti tepsiyi masaya koyup yanıma oturdu.
İllumina: Bak atıştırmalıkta getirdim İngilizdin dimi? Çayda koydum seversin diye.
-Çok düşünceli bir hareket teşekkür ederim peki şimdi Clay'in geçmişinden bahsedebilirmiyiz?
İllumina: Hızlı konuya atlıyorsun ha? Sevdim.
Son dediği şeyi kısık sesle söyledi ama duymuştum zaten lafı gizlediğide yoktu benden.
Eline çay aldı bir yudum içti tabii bende bardağı serçe parmağımı kaldırmış bir hal ile içiyordum.
İllumina: Clay ve ben çocukluk arkadaşıydık George... baya iyi anlaşırdık ama aramızda hep bir limoni hava vardı zaten-
Telefonumun ekranına baktım Clay arıyordu aman tanrım onu aramayı unutmuştum.
-Alo?
-Alo canım indinmi uçaktan?
-Evet evet aslında...
Kye'nin suratına baktım telefona bakıyordu ona vermemi bekliyordu.
-Uhh aslında arkadaşının birisi ile tanıştım onun evinde oturuyoruz.
-Uhh Techno'mu?
-Hayır-
Kye telefonumun üstündeki elime elini koydu ona verdim telefonu.
İllumina: Merhaba Clay uzun zamandır duymadın sesimi ha?
-KYE?!? SENİN GEORGE İLE NE İŞİN VAR?!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°London° •Dnf•
Fanficher güzel hadisenin bir sonu vardır aynı George'un sevgilisinden Clay'den uzaklaşmak zorunda kaldığı gibi. Her son bir başlangıçtır Florida George'un sonuydu London yeni bir başlangıcı oldu ki Florida'ya sadece bir kereliğine varmıştı ama bütün haya...