trouble trouble trouble

276 22 109
                                    

<Clay POV>

Herkes yatmaya geçmeye karar verdi aslında hiçbirimiz uyumak istemiyorduk ama yorgunluk hepimizin vücudunu ele geçirmişti yatak odamıza geçtik George hemen yatağa çıktı ve benden çok özlediği uykusuna kavuştu evet şaka yapmıyıorum bu aptal uykuyuu benden daha çok özlüyor.

Yanına yattım bir kolumu kafama yasladım diğer kolum onun güzel yüzünü okşuyordu o ise çoktan uyumuş ve hiçbir şey  hissetmiyordu.

Ona bakarken gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı uyku ruhumu almaya başladı...

-ring- telefonum çalmaya başladı sesi çok yüksek olmadığı için sadece beni uyandırdı.

Numaranın kimin numarası olduğunu bilmiyordum ama yinede balkona çıkıp telefonumda yeşil butona bastım.

Etrafta ateş böcekleri cıvıldıyordu, Haziran ayındaydık ama sokaklar sadece Ağustos böceklerinin sesleri ile doluydu.

Ay ışığı yüzüme vuruyordu fakat hava çok aydınlık değildi sonuçta gece yarısında açabilecek tek Güneş benim George'um olurdu.

Telefonu kulağıma dayadım ve karşıdaki kişinin konuşmasını bekledim.

(???): Alo?

Clay: Alo?

(???): Merhaba "Dream"

Clay: S-siz nasıl? Kimsiniz?!?

(???): Beni özlediğini biliyorum Dream ve benimle görüşmek için heves attığınıda biliyorum.

Clay: Size kimsiniz dedim?

(???): Oh kıyamam sesi kısık konuşuyor, ne yoksa odanda küçük erkek arkadaşın uyuyor mu? Güzel erkeği uyandırmak istemiyor musun?

Clay: Bu ses... hayır imkansız. Sen nasıl hayattasın?

(???): Skeppy'e beni öldürmesi için güvenmemeliydin o elmas kafalı aptal beni öldürdüğünü zannetti.

Clay: Bak ben artık bildiğin Dream değilim tamam ? Ben çok değiştim yokum artık o pis işlerinizde.

(???): Bizimle çalışmayıp ne yapacaksın minik kediciğin sana çalıştığı kedicik kafesinden para mı getirecek?

Clay: Bak sinirlerime dokunuyorsun kapa çeneni ve beni unut Skeppy'i de işlerinden uzak tut biz artık yeni bir hayat yaşıyoruz.

(???): Gay olunca bütün hayatınız mı değişti şimdi hemde bir erkek için?

Clay: Bence yönelimim seni ilgilendirmiyor sonuçta bir tane bile sürtüğü elinde tutamayan sensin.

(???): Beni sinirlendirmeye çalışman çok seksi ama böyle devam edersen sevdiklerinin sonu pek iyi olmayacak hele 2 hafta sonra doğum günü olan Gogy'nin.

Clay: Lütfen bizden uzak dur senden korkmuyorum seni kolayca öldürebilirim ama ben artık temizlendim elimdeki kanı sildim öldürmenin zevkinede ihtiyacım yok kapat telefonu ve siktir git.

°London° •Dnf•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin