Jag tittade på hunden som försökte få upp tjejen. Men lyckades inte.
-Hunden då?? Frågade jag.
-Strunta i den!! Svarade dom. Vi gick och band fast henne i ett träd. Hunden la sig bredvid. Vi satte dit två sprutor med droger i tjejen i hunden två sömn pilar. Vi stack och lämnade allt så som det var. (JENZIIH)
Jag skulle precis säga hej som vanligt när jag hörde nån prata. Jag lyssnade noga tills han la på. Jag skynddade mig hem. Men det var försent. Joy var fast bunden vid ett träd och Abi låg bredvid. På Joy var det två sprutor. Jag drog snabbt ut dom. Jag hittade två pilar bland Abis päls. Jag ryckte bort dom med. Sen knöt jag upp banden Joy satt fast med. Jag bar in dom och la dom på soffan när jag märkte att ganka många saker fattades. Jag ringde till sjukhuset. Dom kom och vi fick åka till sjukhuset. Jag blev tvunge
att sitta i väntrummet i säkert två timmar innan jag fick komma till henne. Jag satt väldigt länge vid hennes sida. (JOY)
Jag kände pappas hand i min. Jag hörde hur han grät. Jag hörde hans oro i gråtet. Allt pga mig. Efter en timma vaknade jag. Men jag kunde inte få fram ett ord. Jag flyttade lite på mig när pappa märkte att jag var vaken.
-Joy!! Sa pappa. Jag försköte säga pappa men fick inte fram något så jag flyttade mig ännu mer och klappade bredvid mig. Pappa la sig bredvid och höll om mig. Jag la mig närmare och kröp ihop i pappas famn.
-Jag var så rädd att jag förlorat dig med!! Viskade pappa. Jag snyfftade till. Pappa pussade mig.
-Jag älskar dig så!! Sa pappa.
-Jag älsar dig med pappa!! Fick jag fram. Pappa log lite. Men det försvann.
-Har du drukigt något?? Frågade pappa
-Nej, inte allkohol om det är det du menar!! Jag skulle aldrig göra det innan det är lagligt för mig och inte ens då tror jag!! Det vet du!! Svarade jag.
Pappa tittade ledset ner.
-Då har du blivigt ner drogad!! Det var säkert i sprutorna som du hade när jag såg dig!! Sa pappa tyst. Jag snyfftade till igen. Pappa drog sin hand genom mitt hår. Jag tittade upp lite.
-Var är Abi?? Frågade jag.
-Kleniken!! Svarade pappa. Jag nickade lite. En läkare kom.
-Ner med dig!! Du får inte vara så nära!! Sa han. Jag blängde surt på honom och kramade pappa hårdare.
-Jag vill att han är det!! Jag vill ha min pappa exakt så som han är nu!! Sa jag.
-Är du hennes pappa?? Du verkar väldigt ung för att vara hennes pappa!! Sa läkaren. Pappa tittade upp.
-Jag är hennes låssas pappa!! Hennes riktiga föräldrar är döda!! Hennes mamma som jag var ihop med blev påkörd förra veckan!! Sa pappa.
-Beklagar!! Men det är inte bra om du ligger bredvid henne!! Nu när hon är vaken ska vi göra fler tester så då måste du ju ändå gå ut!! Sa läkaren.
-Jag vill ha min pappa här!! Annars tänker jag resa mig upp och gå hem!! Sa jag surt.
-Han kan tyvärr inte vara med då!! Vi måste undersöka dig ordentligt!! Sa han. Pappa pussade mig.
-När du vaknar igen ligger du i min famn!! Sa pappa. Jag suckade lite.
-Okej, men jag vill inte att du ska lämna mig!! Sa jag. Pappa pussade mig.
-Jag lämnar dig aldrig helt!! Jag sätter mig utanför och väntar!! Sa pappa.
-Jag älskar dig pappa!! Sa jag innan han gick. Pappa log och gav mig en till puss. (JENZIIH)
-Jag älskar dig med gumman!! Du är i min famn när du vaknar!! Sa jag innan jag lämnade henne där. Yohio ringde på skype. Jag svarade. Alla andra var där. Dom frågade hur jag mådde.
-Det är lite sådär!! Önskar att det hade varit någon annan och inte min Karin!! Sa jag.