Mamma tittade på oss. Jag hade börjat se pappa som om han liksom va min pappa på riktigt.
-Nu går vi in!! Sa mamma. 《På kvällen, runt 21.00 》
Jag satt hemma och spelade. Väntade på att pappa skulle komma hem från jobbet och på att mamma skulle komma hem från sin promenad. Pappa kom hem efter en stund. Men mamma kom aldrig hem. Pappa ringde polisen medans jag satt och tittade ut efter mamma. Hon kom verkligen aldrig.
-Joy, vart skulle hon?? Frågade pappa.
-Bara ut och gå!! Svarade jag ledset.
-Okej, kom!! Sa pappa. Jag kröp upp i hans famn. Vi var vakna hela natten utan något resultat. När tidningen kom gick pappa ut för att hämta den. Han kom väldigt snabbt in.
-Joy, nu vet jag vart hon är!! Sa pappa.
-Vart då?? Frågade jag. Pappa vände tidningen mot mig. Det var en stor rubrik. En 18årig tjej som var full hade kört på någon. Denna någon var mamma. Min mamma. Jag började gråta vilket pappa redan gjorde. Vi gick till varandra och sjönk ner på golvet och grät i varandras famnar. Vi grät länge. Pappas mobil ringde på eftermiddagen men han grät för mycket för att orka svara. Jag grät också väldigt mycket. (YOHIO)
Vi väntade länge på Jenziih. Men han kom aldrig. Igår hade han gått iväg i tre timmar för att göra något som han inte ville berätta. Idag än så länge har han inte dykt upp alls. Lite dåligt.
-Vart är han?? Frågade dom.
-Det är bara han som vet!! Svarade jag.
-Så han svarade inte?? Frågade Ray.
-Nix, inte den här gången heller!! Svarade jag. Jag provade ringa ett par gånger till. Sen kom Seike in med tidningen. Han var väldigt intreserad av den såg det ut som.
-Vad heter Jenziihs flickvän?? Frågade Seike.