3

59 1 0
                                    

Vi tittade på honom.

-Kolla!! Sa han och vände tidningen. Vi läste noga vad det stod. Det var helt ofattbart. Om man tatt körkort så ska man inte köra full det första man gör.

-Är det Jenziihs flickvän?? Frågade Linder. Jag nickade smått. Jag hade träffat henne för inte alls länge sen.

-Då vet vi vart han är!! Sa vi i kör. (JENZIIH)

På kvällen kom min familj och bjöd oss på mat men vi kunde inte äta.

-Jag vill till mamma!! Grät Joy.

-Det går inte!! Sa dom. Dom kramade oss. Dom försökte få i oss mat och lyckades tillslut. Jag kramade om Joy hårt. Jag tänker inte lämna henne till någon annan än till mig själv.

-Du ska vara kvar hos mig!! Viskade jag tillslut. Joy tittade upp. Ett litet leende syntes. Joy är en söt tjej.

-Vad kommer hända med Joy?? Frågade mamma plötsligt.

-Hon ska ännu bo med mig!! Jag tänker inte lämna från mig henne!! Jag ska fortsätta vara hennes låssas pappa!! Svarade jag. Mamma och pappa log.

-Du är min pappa!! Sa Joy. Jag log smått. Jag älskar känslan jag får när Joy säger det. Det värmer mycket.

-Det blir nog bra!! Sa pappa.

-Det vet jag att det blir!! Sa jag.

-Vi måste hem och ta hand om din syster!! Hon är sjuk!! Sa mamma.

-Okej sa jag. Joy satt i mitt knä. Mamma och pappa gick. Jag drog Joy ännu närmare mig.

-Pappa!! Sa Joy gulligt.

-Joy sa jag och drog mina händer omsorgsfullt på hennes rygg.

-Kommer du klara av att ta hand om mig?? Frågade Joy.

-Med tiden!! Jag ska ringa sen och säga att jag ska vara hemma ett tag!! Då får du lära mig exakt hur du vill ha det!! Du ska få det du vill ha!! Svarade jag.

MAD dreams Whit magicOnde histórias criam vida. Descubra agora