♡♡Izuku Midoriya♡♡
Siedziałem razem z klasą. Sensei Aizawa właśnie mówił nam że mamy uważać na złoczyńców.
Ostatnio dużo się dzieję na zewnątrz. Napady na ludzi i na banki.
Prosiliśmy Sensei'a aby nam pozwolił wziąść udział w uratowaniu ludzi i walcę z złoczyńcami.
A sensei powiedział: Nie. Nie może wam się stać krzywda itd.
Przecież jesteśmy przyszłymi bohaterami. Jak na mój wiek jestem całkiem silny.
Dobrze znaczne teraz od mojej klasy.
Tenya Iida brat Ingenium. (Jeżeli źle napisałam to poprawcie w komentarzach.) Przewodniczący naszej klasy.
Momo Yaoyorozu dostała się przez rekomendacje do Ua. Jest miła i uporządkowana. Żadko z nią rozmawiam.
Ochaco Uraraka jest pierwszą osobą którą się zaprzyjaźniłem. Uratowałem ją na egzaminach wstępnych.
Tsuyu Asui miła osoba. Fajnie się z nią gada. Pierwsza się kapnęła że mam moc podobna do All Might'a.
Denki Kaminari może jest trochę głupi ale jest fajny. Wogóle z nim nie gadam. Gdy usłyszał że mówię na Katsuki'ego, Kacchan. To zaczął powtarzać tą ksywkę.
Eijiro Kirishima zawsze mówi na nasz bro. A tak to jest miły. Jako pierwszy zaczął "rozmawiać" z Kacchan'em.
Kayoka Jiro jest bardzo miła. Ma też dobry dar. I ładnie śpiewa.
Mina Ashido jest miła. I zawsze się uśmiecha. Kiedyś powiedziała mi że się jej podoba Kirishima.
Aoyama Yuga zawsze daję mi ser. A po co? Nie wiem. Robi jakieś francuskie napisy. I ciągle sypie tym brokatem.
Shoto Todoroki jest trochę oschły. A dla mnie miły. Jest moim przyjacielem. Ocaliłem go jako drugiego. Przez to używa swojej lewej strony.
Rikido Sato robi zawsze smaczne ciasta i także smaczne obiady. Jest miły.
Toru Hagakure miła niewidzialna osoba. Mimo że jej nie widać. Oijro ją lubi i to bardzo.
Mashirao Oijiro jest miły, a ogon pomaga mu w walce. Jest nieśmiały koło Toru.
Minoru Mineta mimo że ma słaby dar rozmawiam z nim. Ale to bardzo żadko. Kiedyś próbował dać mi głupi katalog z dziewczynami. A ja go wyrzuciłem do kosza.
Mezo Shoji może wygląda trochę dziwnie ale lubie go. Nie rozmawiamy że sobą zbyt dużo.
Koji Koda praktycznie nie mówi. Tylko parę razy się odezwał. Dziewczyny uważają że ma piękny głos. Ja też tak sądzę.
Hanta Sero dobry dar. Dziewczyny go lubią. Dlatego że jest miły i spokojny.
Fumikage Tokoyami dolna część ciała to człowiek. Głowa przypomina kruka. Zawsze jest ubrany na czarno ale da się z nim normalnie porozmawiać.
No i ostatnia osoba Katsuki Bakugo. Znamy się od zawsze. Oboje chcieliśmy być jak bohater numer jeden All Might. Gdy okazało się że jestem nieobdarzony odwrócił się ode mnie i zaczął mnie nękać. Zabrał mi zeszyt którym opisałem wszystkie wady i zalety bohaterów. I go wysadził, i wyrzucił przez okno. Dla wszystkich zawsze jest nie miły. Mnie wyzywa od: Shitty Nerd, Nerd, Deku, Dekiel itd.
Większość osób nazywamnie Deku. Dlatego że to moja ksywka bohaterska.
Mam własną paczkę przyjaciół. Wszyscy nazywają nas DekuSquad.
CZYTASZ
Tajemniczy głos (bkdk)
RandomIzuku ukrywa swój talent. Potrafi bardzo pięknie śpiewać. Pewnej nocy Katsuki odkrywa talent Deku.