Hani bazen olur ya, yalnız hissederiz, gereksiz olan herkesi hayatımızdan çıkarıp gitmek isteriz. Belirli bir yere değil, yol nereye götürürse. Bazen koşmak isteriz her şeyi arkada bırakıp koşarak uzaklaşmak, yorulacağımızı bilerek, bazen de mücadele etmek isteriz. Bazen yanımızda birini isteriz, bazense tek başımıza olmak..
Tüm engelleri tüm sorunların üstesinden gelmek isteriz, çalışırız.
Bazense sadece birilerini memnun etmeye çalışırız. İnsanların gözüne girmeye, ya da sadece bir takdir cümleyesi almaya çalışırız.Herkesin benzer yönleri var, herkes bir şeyler için çabalarken kendi benliğini unutmaya başlıyor. Kim olduğunu, hayellerini, çocukken kurduğu düşleri...
Tek bir doğrultuda gitmeye zorluyor bazen hayat. O doğrultudan çıkarsan da ötekileşiyorsun, gözden düşüyorsun, yalnızlaşıyorsun.
Hayat çok kısa. O kadar kısa ki zamanın bile farkına varmıyoruz. Yarın ne olacak bilmiyoruz. Yarını da geçtim önümüzdeki bir dakika içinde bile ne olacağını bilmiyoruz. Ama hep gelecek vaatleri kuruyoruz. Gelecek için çabalıyoruz.
Sadece anı yaşasak aslında bu kısacık zamanımızda bazı şeylerin tadını alırız. Başkaları için didinmek için uğraşmayız. Sıkıcı bir hayatın olmaz. Akışına göre yaşarız. Tadını çıkart çıkarta.
Çalışmak bir yere kadar. Hepimizin elinde sonunda gideceği bir yer var ya da hepimiz bir yaşlanıcaz zaten. Ben geçmişe dönüp baktığımda harcanmış yıllarımı değil de dolu dolu eğlenceli zamanlar görmek isterim açıkçası.
Belki aşık oluruz, belki yeni dostluklar ediniriz, yeni yerler keşfederiz, yeni lezzetler, yeni duygular...
Sadece tadını çıkartın. Her şeyin bir sonu olduğunu ve zamanın tadını çıkartmanız gerektiğini hatırlayın. Yazmak istediğiniz ya da gidip konuşmak istediğiniz ama çekindiğimiz kişiler olur bazen. Sonucunu düşünmeyin boşverin gidin konuşun, yazın. En kötü ne olabilir ki. Sevdiğiniz biri mi var gidin konuşun sevdiğinizi ona itiraf edin. Belki üzülrüsünüz ama ilerde onun pişmanlığı, onun bilinmezliği ile kafanızı kurcalamazsınız. Ya sa belki duygularınız karşılıklı olduğunu öğrenirsiniz.
Ya da bazen sadece boşverin. Kapatın kulaklarınız kalbinizin sesini dinleyin. İçinizden geldiği gibi olun. İçinizden geldiğini yapın. Boşverin kim ne derse desin. Onlar sizin yaptığınızı yapmaya cesaret edemedikleri için laf ederler. Takmayın sallayın gitsin. Şey gibi hayat kısa koy göte gülümse dlmsşmaşdma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dile Getiremedikleriniz
Teen FictionKimseye anlatamadığın ya da herhangi bir sorunun varsa dök içini. Bazen tanımadığın insanlar ile dertleşmek iyi gelir.