Juan Arias
_________________Ez nevetséges, fegyvert fogott rám ilyet sem láttam még hogy egy nő fegyvert fog rám. Edig akikkel volt dolgom rögtön a lábam előt térdeltek és tették a dolgukat de az én "kedvesem" nem ilyen, elég kitartó és makacs nő azt meg kell mondjam és be kell valljam elégé bejön hogy ő nem egy pláza cica mint a többi nő.
Tökéletes egy nő, nem adja magát könnyen és nem félelmet lehet látni a szemébe inkább szomorúságot, nem is csodálom amin át ment egész eletébe főleg az apja által.
Nagyon idegesít az hogy az apja úgy bánt a saját lányával mint egy darab ronggyal, nem tehetett semmiről főleg arról nem hogy az anya egy prosti lett és ott hagyta azal a gerinctelen állattal de az apja kurvára meg fogja keserülni ha megtudom hogy egy ujjal is hozzá ért Naumi hoz ebbe még esküszők.A dolgozó szobámba üldögéltem a székémbe és azon agyaltam hogy mit is kezdjek Naumival, vagy is amit az előbb éreztem amikor a karjaimba tartottam akkor valami fura érzés kapott el megint. Azt meg kell mondjam kurva jó illata van és a bőre olyan puha hogy szét puszilgatnám de várjunk csak mirre is gondolok én nem lehet hogy ilyen gondolatok járnak az én fejembe nem és nem.
A kezeimbe temeten az arcom és vettem egy kurva nagy levegőt és már a fejem is fáj de nem érdekel ezeket a gondolatokat ki kell verjem a fejemből de nagyon gyorsan nem lehet semmi ilyen gondolatom róla.
A telefonom hangjára lettem figyelmes, na de jó ki a faszom ilyenkor.
Elvettem az asztalról de amint meg láttam ki is az nagyon ideges lettem. Ő mi a Faszt akár tőlem nem igaz.
Felvetem és vártam mit is akar nekem mondani.-Mit akarsz Ryan! - szóltam bele a telefonba.
-Na így kell köszönteni a te régi öreg barátodat? - kérdezte nevetve én meg ökölbe szorítottam a kezem és az állam is meg feszült.
-Te csak fogd be és mond mit is akarsz te nyomorult! - kiabáltam a telefonba és amint halottam ő csak nevetett hogy ennyire ki tud akasztani.
-Jól tudod mit akarok drága barátom. Ha elhozod nekem a lányt akkor nem lesz semmi baja a te maffiádnak. - mondta és már tiszta ideg voltam kapja be az a nyomorék.
-Te akarsz nekem keresztbe tenni Ryan? Te nekem ne mond meg semmit és nem fogod megkapni őt mert az enyém! - kiabáltam a telefonba és letetem, nem fogja megkaparintani tőlem Naumit nem, ő az enyém és ez így is marad amíg élek.
Nagyon ideges lettem most valami erős kell de nagyon, fel keltem a székemből és elindultam kifelé az autómhoz.
Beültem és elindultam, elővettem a telom és apámat hívtam is.
-Mondjad fiam! - szólt bele a telefonba és én még jobban markoltam a kormányt.
-Ryan felhivot meg akarja szerezni magának Naumit!-mondtam és már olyan ideg volt bennem hogy a kormányt ütötem nem kaphatja meg nem hagyom.
-Nyugodj meg fiam ne idegeskedj, már is intézkedek ez ellen te ne aggódj ez véget. - mondta és le is rakta, nagyon fasza vagy te is fater csak így rányomot a telefont az emberre.
Hamar oda értem a raktárhoz és be lépve ott várták rám a srácok.
Mindenki köszönt én csak bolintotam nekik, elindultam az irodámba és be lépve öntöttem magamnak wishkyt. Lehuztam és agyaltam hogy még kell akadályoznom hogy ne vegye el tőlem Naumi nem hagyom hogy az ővé legyen. Amíg élek meg fogom védeni attól az álattól, akkor ne legyen a nevem Juan Louis Londono Arias!__________________________________
Folytatása következik! 🤚❤️
YOU ARE READING
Black Demon!
Romance🖤× Részlet:×🖤 -Mit akarsz tőlem? - néztem rá, de ő hátat fordítva nekem megszolalt. -Még mindig nem tudod hogy ki is vagyok igaz Naumi? - fordult meg és már láttam az a férfias arcát amit be valók nagyon is vonzónak találom, igaz melyik nő nem tal...