16. FEJEZET

1.6K 48 4
                                    

Nem akartam hogy vissza vigyenek ezek a barmok abba a börtönbe, nem akartam azt ami ott fog várni rám mert amint láttam Arias szemèbe az maga volt a pokol. Azok a vérbe folyt szemek amivel engem nézet azt hittem ott halok meg, mèg jó hogy a szemmel nem lehet ölni mert akkor már rég a föld alatt lennék. Nem akartam senkinek sem rosszat èn csak tettem amit az a vad barom mondot, ott voltam a clubba semmi rosszat nem tettem, nem èn másztam rá arra csávóra hanem pont fordítva volt de ahogy láttam Arias félre èrttete a szitut de nagyon.
Az ablakon kifelé nèztem ès nem tudtam mit is tegyek hogy ne találkozak Ariással de nem jutott semmi sem az eszembe, hogyan menekülhetnèk el tőle hogy ne öljön meg vagy akármit is akar velem tenni.

Annyit vettem èszre hogy az autó megál ès kiszállnak a testőrök ès kinyitoták az ajtót hogy szállják ki èn is de nekem eszem ágában nem volt hogy èn innen kiszáljak.
-Kèrem kisasszony szálljon ki, ne keljen kirancigalnom onnan magát! -mordult rám de èn mèg mindig nem mozdultam, elfordultam az ablak felé és összehuztam magam hogy ne tudjanak hozzám èrni. -Jó maga akarta kisasszony! Josh ad ide a telefont de most! -már teljesen ki volt akadva ő is de leszarom ha tudná hogy èn most mit is èrzek hogy egy kibaszot maffiába kerültem a kurva èletbe is. -Fönök van egy kis baj.... Nem hajlandó kiszállni a kisasszony az autóból... Igen tudom... Jó... Igen... Rendben uram.... Így lesz.... -ennyit hallottam összesen ès le is tette a telefont , rá nézet az emberekre ők meg várták mit is mondott a főnökük. -Vegyètek ki a kocsiból ès vigyétek fel a főnök szobájába ès zárjátok be az ajtót. -mondta ès elindultak felèm nem akartam hogy megint fogoly legyek főleg nem annak barom Ariasnak a szobájába. Mèg jobban összehúztam magam de hiába a másik ajtó kinyílot ès elkapták a kezem ès felkaptak a vállukra ès már vittek is be a házba.
-A kurva èletbe engedjetek már el ti seggfejek! -kiabaltam csapkodtam a hátukat de semmit sem hatot így kèptelen voltam fel adni, mert az is biztos innen nem szabadulók el. Lógtak a vállukon mint egy hulla de már kurvára elegem van hogy úgy hurculnak minden hova, azt hiszik hogy ezzel akár mit is elérnek, hát kurvára nem mert így csak meg jobban utálom ezt a helyet meg itt az összes embert de legfőkènt Ariast.
Hallottam hogy kinyitnak valamit ès már csak azt èreztem hogy a testem az ágyra esik, fel ültem ès már csak azt láttam hogy csukodik az ajtó ès rázárják a zárat. Leszáltam az ágyról ès oda futottotam ès elkezdem rángatni a kilincset ès verni az ajtót de mind hiába nem nyílott.
-Azonal nyisatok ki! Nem fogok itt maradni ès várni hogy mikor halok meg úgyhogy 5 mp adok hogy ki nyisatok! -de csak nevetést halodtam ès rácsapot az egyik testőr az ajtóra.
-Kiscsillagom te itt egy senki vagy úgyhogy jobban tennèd ha befognád azt a nagy pofád ès csöndben megvárnád a fönököt, mert amúgy is nagyon be van pöcenve és ilyenkor egy vadállat. Úgyhogy fogd be ès ülj le arra a csinos kis fenekedre. -mèg jobban nevetett az a seggfej, ráütötem az ajtóra de olyat hogy a kezem bánta de most nem izgat mert teljesen ideges vagyok. Nem hiszem el hogy mindig engem èrnek a rossz dolgok de most nagyon is szarba vagyok mert ha Arias haza èr nekem annyi.

Egy nagy sóhajtotam ès képtelen voltam vissza ülni az ágyra ès várni a halálom ami elég hamar eljött mint hittem, pedig annyi mindent szeretem volna az èletbe mèg de azok már nem fognak valóra válni mert holnaptól vagy halott leszek vagy súlyos sebekkel megiszom de nem lehet tudni főleg ha Arias tényleg olyan vadállat lesz amit mondott az a seggfej.
A kezembe temetem az arcom ès már nem tudtam mit is csináljak ötletem sem volt hogy innen hogy tudnák ki szokni mert amint láttam az ablak be van zárva, így ezt paszolhatom is.
Nagy zajra lettem figyelmes így felültem ès már meg voltam rèmülve mert amint halodtam az illető nagyon mérges. Kicsapodot az ajtó ès láttam hogy Arias az de olyan ideges volt hogy szerintem nem tudja mit is tesz, mert hirtelen a hájamnál fogva oda húzott magához ès a szemembe nèzet ès olyat még nem láttam mèg apámnál sem kaptam egy pofont vagy ha leszidot akkor sem volt vérbe futva a szeme. Felsziszentem a hirtelen fájdalomra de nem akartam hogy lássa hogy félek vagy hogy fáj nekem mert azal csak meg jobban bíztatam volna az egoját de tőlem ezt ne várja el hogy könyörgök neki.
-Te Szajha mit kèpzelsz magadról! Rámászol arra a fèregre ès mèg te hiszed magad normális kedves angyalkának hát hát világositsalak fel ez kurvára nem így van mert te is olyan kurva vagy mint a többi! -teljesen idegbeteg volt ès köpte az arcomba a rosszabbnál rosszabb szavakat amit beválok nagyon rosszul estek de már nem bírtam tovább tartani magam mert elsirtam magam. Teljesen rosszul eset amiket a fejemhez vág nem is tud rólam semmit de ő már is véleményt mond rólam. -Jaj most ne sirj itt nekem te liba most megtanulod hogy velem nem szórakozik senki! -elengete a hajam ès az államnál fogva maga felé fordította az arcom de olyan erővel szoritot azt hittem eltöri az állam, bele nèzetem a szemébe ahogy ő is az enyémbe de az az ördögi mosoly nem tetszet nekem. Elengedte az állam de akkora pofont kevert le nekem hogy az ágyra estem ès még jobban elkezdtem sirni mert nagyon fájt. Elindult az ágyra ès felletem volt, lehajolt ès elkezdte a nyakam csókolgatni de nagyobb undort èreztem mint még soha, elkezdtem mocorogni próbáltam ellökni de meg sem moncant, erősebb volt mint èn.
-Az enyém vagy senki sem nyúlhat hozzád csak is èn! -tovább csókolta a nyakam megjobban próbáltam ellökni de meg most sem sikerült, egyszer csak szét szakitota a ruhám ès lement a mellemhez ès azt kezte el nyalni csókolgatni már sikitotam hogy hagya abba de hiába. Egy hirtelen ötletől felemeltem a kezem ès akkora pofont kevertem neki hogy vègre lekurult rólam ès így fel tudtam kuszni az ágynak a felső rèszère ès összehuztam magam hogy ne nyúljon hozzám.
Fel ült ès rám nézett de most még idegesebb lett nyúlt felém de èn meg jobban összehuzodtam ès behunytam a szemem de nem èreztem semmit csak annyit halodtam hogy az ajtó becsapodik nagy erővel. Kinyitottam a szemem ès kifujtam a bent tartott levegőt ami bent tartotam, de hiába fújtam ki már is fel tört belőlem a sírás. Elegem van ebből az egész èletből vagy ő fog velem végezni vagy èn magamal.

_______________________________________________________

Folytatása következik ✋❤️

Black Demon!Where stories live. Discover now