Juan Arias
____________________________
Teljesen elborult az agyam, amikor megláttam hogy az a srác hozzá èr Naumihoz ott minden elsütètült ès megjelent a fekete dèmonom ès már az sem èrdekelt ha ő így lát engem csak az volt a szemem előtt hogy megöljem azt a fèrget.
Senki sem nyúlhat a kedvesemhez rajtam kívül, ő csak is az enyém ès aki ránéz vagy hozzá èr azt megölöm.Nagyon ideges voltam fortam az idegtől ès teljesen eluralkodott rajtam a dèmonom, egyenesen a patkány a szemébe néztem akit egy vasszèkre ültetünk le ès a teste már teljesen szét van vágva ès a fejéhez emeltem a fegyverem ès már nem èrdekelt hogy mit is mogyogot csak is az volt a szemem előtt hogy holtan akartam látni azt a patkányt. Meghúztam a ravaszt ès a golyó a koponyájaba talált cèlt ès a feje hátra bicsaklot ès már nem az èlők közt tartozott többet de megérdemelte ez a patkány.
Közelebb mentem ès jobban megnéztem ezt a patkányt szánalmas egy ember volt ez nem egyszer fordult ilyen elő hogy másnak a tulaját piszkálta de ők úgy látszik megsajnálták ès azért hagyták èletbe de èn nem türőm ha az èn tulajdonomhoz nyúlnak főleg nem a saját clubomba. Oda dobtabtam egy rongyot annak a patkánynak a halot testére ès megvetően ránéztem.
-Most fogdosd másnak a tulaját te patkány, rohadj meg a pokolba ahol vagy! -köptem a szavakat felé, megfordultam ès már hagytam volna el a helyet amikor halottam hogy csörög a telefonom. Megforgatam a szemem ès elővettem ès meg sem néztem ki az fel vettem.
-MI VAN! - üvöltöttem a telefonba. -A kurva èletbe is vegyétek ki abból a kibaszot kocsiból ès azonnal vigyétek fel a szobámba! - nyomtam ki a telefont nem hiszem el hogy ezt sem lehet rájuk bízni a kurva èletbe is már. Elindultam kifelé a clubbol ès már indítottam a kocsit ès már gázt is adtam neki, nagyon elegem van már ebből a libábol hogy mindig miatta vannak a bajok, ha most nem mászott volna rá arra a patkánytra akkor még èlne vagy ki tudja. Rácsaptam egyet a kormányra, még mindig teljesen ideg voltam nagyon meg bánja az a liba hogy velem szórakozik, most majd megtudja mirre is vagyok képes.Leparkoltam a ház elé ès leálitotam a motort ès már szálltam is ki az autóból ès egyenesen a szobámba mentem. Kicsaptam a bejárati ajtót magam előtt ès azt sem èrdekel hogy betörőt vagy akármi csak az volt a szemem előtt hogy most csúnyán meg büntetem Naumit, felfelé mentem ès elèrtem a szobamig de èszre vettem hogy ott vannak az embereim.
-Most már elmehetek! -szoltam nekik ès ők csak bolintotak egyet ès már el is húztak az utamból, ilyenkor senki sem mer hozzám szólni mert tudják ha megszólalnának akkor egy golyó repülne a fejükben, ilyenkor nem kegyelmeznèk senkinek.
Kivágtam az ajtót ès már meg is találtam a drága kedvesem ott volt az ágyon ès ahogy láttam nagyon meg volt rèmülve de jól is teszi mert most nem leszek kegyelmes most megtudja ki is az a Juan Luis Londoño Arias.
Elindultam felé ördögi mosollyal ès ahogy oda èrtem hozzá a hajanál fogva megemeltem hogy a szemembe nézen de ahogy bele néztem a szemébe olyan fájdalmat láttam hogy èn is kezdtem megbékélni de nem tartott ez olyan sokáig mert hirtelen fel szinszent a fájdalomtól ès rögtön vissza tért a dèmonom ès nem èrdekelt többet az èrzèsei.
-Te Szajha mit kèpzelsz magadról! Rámászol arra a fèregre ès mèg te hiszed magad normális kedves angyalkának hát hát világositsalak fel ez kurvára nem így van mert te is olyan kurva vagy mint a többi! - kiabáltam az arcába ès nem èrdekelt az sem hogy elkezdett sírni ne ám hogy neki álljon feljebb ő okozta magának ezt az egészet tanulja meg tűrni is ha már kurvákodni tud. - Jaj most ne sirj itt nekem te liba most megtanulod hogy velem nem szórakozik senki! -elengedtem a haját ès az álláná fogva magamhoz fordítottam ès láttam a szemébe hogy fèl de hamar el is tűnt onnan az a félelem de nem èrdekelt mert ördögien elmosolyogtam ès ellengetem az állát ès akkora pofont kevertem le neki hogy az ágyra eset. Rögtön utána mentem az ágyra ès neki estem a nyakának ès végig csókolgatam de elkezdett kapalozni hogy engedjem el de ne is álmodjon róla, lejebb mentem a mellemhez ès azt végig nyaltam meg csókolgatam. Olyan jó puha bőre van egész nap tudnám csókolgatni minden porcikáját azt fogom tenni minden nap ha tetszik neki vagy nem de akkor is kell nekem. Egyszer csak azt vettem èszre hogy akkora pofont kaptam hogy egy kicsit megingojotam ès leestem róla ezt ki is használta mert felült ès az ágy felső rèszère húzódott de teljesen ki volt készülve remegett ès már teljesen fel volt dagadva a szeme a sírástól. Meg jobban mérges lettem ès fel keltem onnan ès indultam volna felé de hirtelen meg jobban el kezdet remegni ès össze is húzta magát még jobban, meg áltam ès meg sem tudtam mozdulni, "ugye nem fél tőlem".
Te barom jó hogy fel tőled hiszen most támadad le ès majdnem megerőszakoltal szerinted ezek után nem félne tőled? Ezek után nem hogy a közeledbe nem megy de még jobban utálni fog mint most, ezt nagyon elbasztad Arias. Suttogta a belső hangom de igaza volt, mit tettem nem ezt akartam nagyon elbasztam most a kurva èletbe.
Megfordultam ès elindultam kifelé a szobámból ès becsapták magam után az ajtót ès mentem be a dolgozó szobámba. Nem veszíthetem el őt is mert ilyen hülye vagyok hogy majd megerőszakoltam a demonjaim miatt nagyon egy fasz vagyok. Valahogy jóvá kell tegyem ezt de nagyon gyorsan._______________________________________________________
Folytatása következik!✋❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Demon!
Romantizm🖤× Részlet:×🖤 -Mit akarsz tőlem? - néztem rá, de ő hátat fordítva nekem megszolalt. -Még mindig nem tudod hogy ki is vagyok igaz Naumi? - fordult meg és már láttam az a férfias arcát amit be valók nagyon is vonzónak találom, igaz melyik nő nem tal...