'four

377 60 7
                                    

"Sunoo! Kim Sunoo!" diye seslendi Jake.

Sunoo geldiğinde elindeki paketi uzatıp "Süsleyecekmişiz, Jay gönderdi." dedi. Sunoo heyecanlı gülümsemesiyle paketi alıp mutfağa geçti.

Heeseung'ın doğum günü için sürpriz yapacaklardı.

Sunoo ve Jake eğlene eğlene keki süsleyip sakladılar. Bir süre sonra Heeseung dahil herkes de geldi. Planlarına göre unutmuş gibi davranarak Heeseung'ı meraklandıracaklardı.

Yemeklerini yiyip klasik oyunlarını yaptıktan sonra hepsi birer yere oturdu. Jungwon su içeceğini söyleyip mutfağa gittiğinde Jay de peşinden gitti.

Ellerinde pasta şarkı söyleye söyleye geldiklerinde Heeseung gülümseyerek ayağa kalktı. Diğerlerinin eşliğiyle şarkı bittiğinde Jungwon'un elindeki kekin mumlarını üfledi.

O sırada Niki, Heeseung'a yapraklardan yaptığı tacı verdi. Heeseung ise tacı takmaya çalışırken Jungwon'un koluna çarptı ve kekin yerle buluşmasını sağladı.

3-4 saniye kadar oluşan sessizliğin ardından Sunghoon ve Heeseung'ın kahkahalarıyla ortam tekrar hareketlendi.

Heeseung'ın en keyifli ve gerçek kahkahalarındandı.

Doğum günü keki gitti diye üzülecek değildi, arkadaşlarıyla olmasının yeterli olduğunu düşünüyordu.

Sunoo ve Jake özenle süsledikleri keki, Sunghoon'un da yardımıyla oflaya oflaya temizlediler. Diğerleri ise Heeseung'ı sevgiye boğuyordu.

Heeseung son 3 yıldaki doğum günlerini aynı şekilde kutladıkları için alışmıştı. Her seferinde farklı heyecan veriyordu.

Aralarındaki özel iletişim gibiydi.

Ve bu iletişim bile son buldu.

best friends reborn 300 years after they die.﹕enhypen ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin