'six

307 52 15
                                    

"Beni ıslatmayı kes!" diye bağırdı Jake, gülüşleri arasında.

Sunghoon nefeslenmek adına durduğunda "Beni dereye çekerek ilk ıslatan sendin." dedi. Jake Sunghoon'un durmasından faydalanıp ayağa kalktı.

Islak saçlarını geriye atıp Sunghoon'un üstüne yürümeye başladı. Bunu fark eden Sunghoon, geri geri giderken "Gelme!" diye bağırdı. Jake iyice yakınına geldiğinde geriye doğru büyük bir adım daha attı.

Ayağı taşa takılmasaydı farkı açmış olabilirdi.

Asıl sorunsa, düşerken Jake'in bileğinden tutup onu da beraberinde, üstüne düşürmesiydi. Jake, Sunghoon'un üstüne düşeceğini fark edip elini onun kafasının altına koymuştu.

Bir bakıma Sunghoon'un canını kurtarmıştı, çünkü Jake'in eli tam olarak kayaya denk gelmişti.

Jake elini acıyla alttan çekip Sunghoon'a baktı. Sunghoon da hallerine gülerek ona bakıyordu.

Sanki bu anı bekliyormuş gibi, çağırmak amacıyla Niki de gelmeseydi bakışmaya devam edebilirlerdi.

Jake yan tarafa yatıp eline baktığında küçük sıyrıklarla kurtarmış olmasına sevindi. Sunghoon da cebindeki ıslanmış mendili, Jake'in eline sardığında bir süre yanmasına rağmen daha iyiydi.

Birbirlerinin kuru yeri kalmadığını görünce tekrar kahkaha atmaya başladılar.

Sırılsıklam olmalarına rağmen ikisi de bunu umursamıyor gibi mutluydu.

Keşke her sırılsıklam oluşları eğlendikleri için olsaydı.

best friends reborn 300 years after they die.﹕enhypen ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin