"Prens Park, yarın düşman bölge, Wernlid, prensiyle bir yemek yiyeceğiz. Ateşkes isteyeceklerini düşünüyoruz, sizi yanımızda görünce korkmuş olmalılar." dedi Prens Lee.
Prens Park takvimine göz atıp onayladı. Yang Jungwon, Prens Lee'den aldığı işaretle, yemeğin detaylarını Prens Park'a verdi.
O gün gelip çattığında, Prens Park yanına en güvendiği kişi ile, Jay ile, Prens Lee'nin at arabasındaydı. Varana kadar hayvanların ve doğanın sesini dinlediler.
Bir süre sonra düşman bölge Wernlid Prensi Sim Jake ile karşı karşıyaydılar. Güzel bir şekilde karşılanmaları gururlarını okşamıştı.
Prens Sim de yanından ayırmadığı, en güvendiği kişi olan Nishi ile misafirlerini güzelce ağırladı.
Ancak bir sorun vardı.
Prens Park, Prens Sim'i canlı canlı ilk defa görmüştü ve bu başına ağrı girmesine sebep olmuştu. Gözleri karardıkça dengesini kaybetmekten zor kurtuluyordu.
Salona geçip yemeklerine başladılar. Prens Lee ve Prens Sim konuşurken Prens Park hava almak için izin istedi.
Salona girdiği ve Prens Sim'in yanında Nishi'yi görmesiyle taşlar yerine oturmuş gibiydi. Gözünün önündeki kara ekrana, içinde kendisinin de bulunduğu sahneler geliyordu.
Kendisinin olmasını dert etmedi, Prens Sim'in yüzünü görene kadar. Bir nevi bu yüzden hava almaya çıktı.
Gözlerini karartan sahnede, ikisi de sırılsıklamdı ama ikisi de bunu umursamıyor gibi gülüyordu.
Prens Park, kendisine geldiğinde geri dönüp masadaki konuşmaları dinledi. Bir an önce bölgesine dönmek istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
best friends reborn 300 years after they die.﹕enhypen ✓
Fanfic"Bir efsaneye göre, arkadaşlıkları çok güçlü olan kişiler, öldükten 300 yıl sonra yeniden doğarlar." ▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞ enhypen minific.