'nine

288 52 7
                                    

Sunoo, Yang, Jay ve Prens Park. Dördü de normal yaşamlarına dönmüştü o günden sonra. Prens Lee için acele etmek istemiyor, Prens Sim ve Nishi için Wernlid bölgesine geçebilmenin yolunu arıyorlardı.

Dört kişinin birbirlerini buldukları günden tam 34 gün sonra Wernlid'e yolu düşmüştü Prens Park'ın. Jay ile birlikte gidip Prens Sim'in de Nishi'nin de hatırlamasına yardım etmişti.

Başarılı da olmuşlardı, zor olsa da.

Prens Sim, Prens Park'ı hatırlayıp Prens'e sarılmıştı. O sıra Nishi de Jay ile konuşuyordu. Sunoo ve Yang'ı da anlatmışlardı.

Sonuç olarak 1 kişi, Prens Lee kalmıştı.

Prens Lee dahil 7 kişi bir araya toplanabilmeleri için Dyalio, iki bölgenin prenslerini, bölgesine davet etti. Prens Lee isteksiz olmasına rağmen ikna edildi.

Prens Sim, her yere Nishi ile gelirken; Prens Lee'nin Sunoo ve Yang ile gelme gibi bir durumu söz konusu değildi. Bu yüzden Prens Park, Yang'ı ve Sunoo'yu özel olarak davet etti. Prens Lee şüphelense de kabul etmek zorunda kaldı.

Öldükleri günü hatırlayanlar şu anlık sadece Kim Sunoo ve Prens Park Sunghoon'du. Diğerlerine şimdilik anlatma gereği duymamışlardı. Bu yüzden Prens Lee'ye de klasik anılarını anlatacaklardı.

Zaman ilerlerken kimseden toplanış sebepleri hakkında söz çıkmıyordu. Herkes prenslerden birinin başlamasını bekliyordu.

Prens Park, cesaretle söze daldı. "Bu aralar başım dönüyor, gözlerim kararıyor. Hiçbir hekim sorunu bulamadı." dedi.

Her şeyi düşünmelerine rağmen, Prens Lee'den aynı şeyleri yaşadığına dair bir onay beklememişlerdi. Prens Lee ise gülümseyerek açıkladı.

"Ben de yaşıyorum aynı şeyleri, belki de daha hafif. Fark ettiğim bir şey varsa, o da özellikle Sunoo güldürmeye çalışırken yaşanması."

best friends reborn 300 years after they die.﹕enhypen ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin