Prens Park "Neyden bahsediyorsun?" derken diğerleri de yemeklerini bırakmıştı. Prens Lee oturuşunu düzeltip "300 yıl önce ölmemizden bahsediyorum. Yedimiz de, 300 yıl önce öldük fakat şanslıydık ki yeniden doğduk ve bu hayatta da birbirimizi bulduk. Geç olsa dâhi." dedi.
Sunoo "Beni hatırlamış mıydın?" diye sordu. Prens Lee "Oyunculuğum iyidir." dediğinde Yang "Ama çok sert bir ağrı oluşuyor." dedi.
Prens Lee ayağa kalkıp ceketini çıkardı. Beyaz gömleği tamamen ortaya çıktığında diğerlerinin yüzlerine tek tek baktı.
"Hiçbirinizde yok mu?" dedi. Jay anlamayan bakışlarıyla "Ne?" dediğinde Prens Lee gömleğinin kolunu sıvadı.
Göçük gibi bir yara ortaya çıktığında "Doğduğumdan beri var. Ve o gün, koluma saplanan demir tam da buradaydı." diye açıkladı.
Bunun üzerine Nishi de kalkıp karnını gösterdi. Sert nesneler çarpmış gibi lekeler vardı. Prens Lee üstünü tekrar giyerken Sunoo ayağa kalktı. Kollarını sıkıca Prens Lee'ye doladı.
Oradaki herkes biliyordu ki Sunoo, Heeseung'a hep bir başka davranırdı.
Bir süre sarıldıktan sonra ayrıldıklarında, Prens Lee tekrar sözü aldı. Söylemek ve söylememek arasında gidip geliyordu. Söylemeye karar verdiğinde diğerleri de merakla bekliyordu.
Prens Lee hafifçe gülüp "Bugünü özel olarak seçtiğinizi düşünmüştüm ama tamamen tesadüfmüş." dedi.
Tarihin anlamını düşünmeye başladıklarında Prens Lee kendi açıklamayı seçti. "Bugün 9 Ekim." dedi. "Öldüğümüz tarih."
Ortam sessizleşmişti. Prens Lee'nin son sözünden sonra biraz zaman geçmişti. Kimse ne düşüneceğini bilemeden otururken Prens Park sözü aldı.
"O hâlde, şu andan itibaren aramızdaki saygı ifadelerini kaldırmayı talep ediyorum. Hepimiz biriz, bu durumdayken." dediğinde diğer Prensler de onu onayladı.
Bunun üzeri artık herkesin gelmek istediği konuya girdi.
"Şimdi, öldüğümüz günden bahsetmeye hazır mısınız beyler?"
-9 Ekim, 'Engene' ismini aldığımız tarih.-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
best friends reborn 300 years after they die.﹕enhypen ✓
Fanfic"Bir efsaneye göre, arkadaşlıkları çok güçlü olan kişiler, öldükten 300 yıl sonra yeniden doğarlar." ▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞ enhypen minific.