Olay yeri inceleme ekibinden biri poşete sarılmış silahı bana verdi
" adam bunun la öldürülmüş savcım" Elinden Silahı alıp incelemeye başladım bir saat önce 35 yaşlarında bir adam vücudunda Beş Kurşun ile Han nehrinden çıkmıştı.
Ben ise daha yeni geldim daha deli toplamam gerekiyor...
yavaşça siyah poşete sarılmış ceset'e doğru ilerledim,
Etraftaki insanları umursamayarak zinciri açıp içindeki adama baktımalnında da bir kurşun izi vardı kokusundan dün öldürüldüğü belliydi, yüzü mosmor olmuş teni ise bembeyazdı.
bu görüntüyü görmeye alıştığım için tepki vermemiştim
sıkıntı ile bir nefes verip ayağa kalktım çantamdan defteri çıkartıp topladığım delilleri yazmaya başladım daha otopsi raporu çıkmamıştı...Defteri tekrar yerine koyup silahı görevliye teslim ettim ardından Etraftaki kalabalığı dağıtmaya çalışan jungkook'un yana doğru ilerledim beni görünce rahat bir nefes aldı, gazetecilerin hepsi fotoğraf yada haber yapmanın peşindeydi ah bu insanları anlayamıyorum.
" kameralara baktınız mı?"
Kafa sallayıp arabadan leptop'u çıkarttıp bir kaç Düğmeye bastıktan sonra videoyu başlattı aynı zamanda konuşmakla meşguldü
" cesedi nerede öldürdüğü bilinmiyor ama kimin öldürdüğü belli chun jae kameralar'dan da gördüğün üzere hapisten çıkmasına rağmen hala insanları öldürmeye devam ediyor"
Gözlerim şaşkınlıktan kocaman olurken yanlış duyduğumu zannetim bir süre.
o adamın değil görüntüsü, ismi bile tüylerimi diken diken ediyordu emin olmak istercesine jungkook'a bakıp" lee chun jae'mi?"
Alt dudağımı ısırıp ekrana biraz daha yaklaştım
" mallesef nasıl becerdi bilmiyoruz ama müebbet cezasını indirip sadece 3 yıl hapiste yattı"
sinir ile yumruğumu sıkttım O adam Görünürde 10 kadın ve çocuk öldürmüştü Bunlar sadece itiraf ettikleri Söylemediği şeyleri o kadar çok ki önüne gelen bir bebeği bile Gözünü kırpmadan öldürecek biri.
en son tesadüfen yakalanmıştı onu yakalatan kişi ise bendim
şu an kim bilir ne yapıyor ama onu hapis'ten çıkarttan kişiyi çok iyi biliyordum" adaletinizi sikeyim sizin oruspunun çocukları piç herifler"
Jungkook'ta benim gibi sıkıntı ile nefes verirken tanımadığımız bir süliet belirdi benim yaşlarımda olan baya yakışıklı adama bakttım.
yüzünde ciddi bir ifade vardı ben daha hiç bir şey anlamadan jungkook ' hyung' diyip resmen adamın üstüne atlamıştı.
adamın yüzündeki ifade anında dağılırk'ken gülümsemişti dikkattimi çeken ilk şey güzel gamzesiydi bakışlarımın orda fazla durduğunu anlayarak bakışlarımı kaçırdım resmen sapık gibi adamı inceliyorum ama elimde değildi gamzesi olan insanlara özenen biriyim .
" geliceğini neden haber vermedin ben seni alırdım"
" ah hayır gerek yok. direk işe koyulayım dedim"
Bana dönüp elini uzattı " kim namjoon yeni savcı sizde choi yewon olmalısınız"
Hafifçe gülümseyip elini sıkttım boyundan dolayı kafamı yukarı kaldırmak zorunda kalmışttım " evet ama siz bana Arin diyin"
Elimi nazikçe çekip jungkooka döndüm
" acilen şehir dışına giden yoları kapattın ayrıca ben arama emrini çıkarttırım onu bulmak kısa sürücekttir"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IT'S OVER FOR ME
AdventureBir insan hem adaleti temsil edip hemde katil ola bilir mi? Ben oldum hiç düşünmeden kim olduğunu bilmediğim bir canavara dönüştüm, Bir hatadan sonra ikinci, hatta üçüncüsüde arkasından geliyormuş. Ama ben hala ceza almayı hak edenlere hakkını verdi...