7

136 18 29
                                    

"Todoroki, iyi misin?"

Adının seslenilmesiyle karaladığı defterden kafasını kaldırdı. İzuku dağınık ve kıvırcık yeşil saçları ve parlak yeşil gözleriyle Shoto'ya bakıyordu.

"Efendim?"

Shoto'nun dalgınlıkla verdiği cevap İzuku'yu dahada meraklandırmıştı.

"Şey, ah dalgın görünüyorsun."

Shoto birkaç saniye anlamsızca arkadaşına baktı. Sonra ne dediğini umursamadan kafasını kurcalayan soruyu sordu.

"Özgünlük dersi var mıydı bugün?"

İzuku bir kaç saniye duraksadı.

"Evet, neden sordun?"

Shoto karaladığı deftere geri döndü.

"Sadece sordum. Bir kaç gündür özgünlüğümü kullanmıyordum."

İzuku anladım dercesine kafasını salladı. Shoto'nun ilgisini kaybettiğini fark edince kendi defterine yarım bıraktığı yazıyı yazmaya devam etti.

Abisinin Shoto'ya tek kelime etmeden bırakmasının ardından 6 gün geçmişti. Gerçi Touya geldiyse bile Shoto bilmiyordu çünkü yurda geç gelme sayısı artınca dışarı çıkması kısıtlanmıştı. Normalde bunu önemsemezdi fakat abisinden korktuğu gerçeği onu yanlız kalmaya itmişti. Içinde oluşan korkunun kaynağını bulabilmiş değildi Shoto. Abisinin Dabi olduğu gerçeğiyle yüz yüze olduğu için korktuğunu düşünmüştü başta fakat olay o değildi. Touya'nın bakışları eskisi gibi değildi. Eskiden huzur, güven ve mutlulukla bakan gözleri şimdi soğuk ve alaycıydı. Kelimeleri bile Shoto'yu iliklerine kadar titretiyordu. İlk abisi olduğunu öğrendiği zaman çıkan ses tonu biraz eskiyi hatırlatır gibiydi ama sadece biraz...

Touya artık Dabi'ydi. Sanki eskiden kalma duygular sadece Shoto için vardı, ya da o bile yoktu. Belki de Dabi'de Touya'yı aramakla hata ediyordu. Sonuçta aradan on yıl geçmişti ve abisi tamamen, özellikle görünüş olarak, değişmişti. O korkunçtu, tam anlamıyla. Shoto Dabi'yle karşılaştıktan sonra söylenenlerin hiç de abartılı olmadığını fark etti. Dabi birini öldürebilirdi ve bundan pişman olmazdı. İlk karşılaştıklarında Shoto'yu nefessiz bırakmıştı, hem de kelimenin tam anlamıyla.

Aklına gelen anlarla irkildi Shoto. Touya haklıydı. Shoto abisinden korkuyordu. Bir çok sorusu vardı fakat sormak için cesareti yoktu veya sarılmak için. Sahi, kırmış mıydı? Sarılmamıştı. Sarılamamıştı. Shoto abisiyle Dabi olarak tanışmaya hazır mıydı bilmiyordu.

Belki de sadece akışına bırakmalıydı.

~

Sınıf özgünlük dersi için soyunma odalarında hazırlanıyordu. Shoto, abisinin veya Dabi mi demeliydi, yanında güçsüz hissettiğinden beri güçlenmek için daha fazla çalışması gerektiğini fark etmişti. Ona sinsice yaklaşan birini fark etmemesi ölümüne yol açabilirdi ve bu isteklerinin arasında yoktu.

Üzerini değiştirdikten sonra aynada kendisiyle kısa bir an göz göze geldi. Yüzü çökmüş görünüyordu. Göz altları hafiften morarmış ve gözleri ufaktan kanlanmıştı. Giyinirken dağılan saçları daha bitkin ve dağılmış görünmesine neden olmuştu. Saçlarını acele bir şekilde düzeltip gözlerini aynadan çekti.

Sakin adımlarla antrenman alanına yürüdü. Neredeyse bütün sınıf alandaydı. Etrafa göz gezdirirken Katsuki ile göz göze geldi. Katsuki hiçbir şey olmamış gibi Shoto'yu görmezden geldi. Shoto derin bir nefes alıp Katsuki'nin yanına doğru yürümeye başladı. Ufak bir teşekkür etmeliyim diye düşünüyordu. Shoto bir kaç adım atmıştıki önüne Momo çıktı.

"Hey! Bugün nasılsın Shoto? Öğle yemeğinde seni göremedim."

Shoto, bir kaç saniye kızın suratına bakıp omuz silkti.

"Aç değildim."

Momo kocaman bir gülümsemeyle Shoto'nun bileğini tuttu.

"Umarım antrenman için gücün vardır. Hadi gel de bize katıl!"

Shoto itiraz edemenden Katsuki'den ters istikamete doğru sürüklenmeye başladı. Derin bir nefes alıp başka zaman diye tekrarladı içinden. Başka zaman.

~

Günün sonunda bitik bir halde yatağında uzanıyordu. Kafası dağılsın diye haddinden fazla özgünlük kullanmıştı. Ha, birde daha da güçlenmek için. Gün boyu koşuşturmadan kaynaklı pek düşünememişti ama şuan bütün düşünceler sanki rahatlamasını beklermiş gibi kafasına doluşmaya başlamıştı.

Hala abisinin Dabi olduğu gerçeğini aşabilmiş değildi. Yani bu hale nasıl gelmişti? Hala eski Touya mıydı? Peki ya o zımbalı deri..? Ne içindi? Neden zımbalanmıştı? Canı acıyor muydu?

Bu soruların yanında bir de ailesi vardı. Touya'nın hala hayatta olduğunu kardeşlerine söylemeli miydi? Ama onlar öldüğünü kabullenmişlerdi hemen. Tereddüt dahi etmemişlerdi. Peki ya annesi? Hayır, buna gerek yok! Buna gerek yok. Babam diye düşündü. Hayır, ona asla söylememeliydi. Küçükken bile abisine acımayan biri için onun Dabi olduğu gerçeği işlerin tamamen zıvanadan çıkmasına neden olurdu.

Bu benim sırrım diye düşündü Shoto. Sadece ben bilmeliyim. Ve birde Katsuki. O tamamen plan dışıydı. Elinden geldiğince abisinin sırrını saklamak istiyordu. Ne kadar eski Touya olmasada o hala abisiydi. Onu küçükken babasından koruyan ve Shoto için acı çeken...

~

Dabi, elindeki minik taşı havaya attı. Mezarlıktaydı. Bu ikinci gelişiydi fakat ikisinde de Shoto yoktu, gelmemişti. Tabi bunun nedenini ilk geldiğinde araştırmıştı zaten. Sadece Touya'nın olduğunu bilmek onu daha mutlu ediyordu. Çünkü o zayıftı. Kardeşini koruyamayacak kadar acizdi. Babasına karşı gelemdi ve bir yangında öldü.

Sonra Dabi geldi. Daha güçlü. Daha özgür...

Tabiki Dabi'nin buraya gelmesi kolay olmadı. Bir sürü acıya katlanması gerekmişti. Şu an bile. Deforme olmuş ve olmamış derisini bağlayan zımbalar her hareketinde dersini yırtarken bu katlanılmaz acı artık onun için önemli değildi. Sadece Touya'nın öldüğünü anlatan bir başka şeydi. Ama vardı işte. Her gün. Bazen yerinden çıkanları yenilemesi gerekiyordu ama bun da alışmıştı.

'Senden korkuyor '

Dabi başını iki yana salladı.

"Hayır!"

'Ha ha, senden nefret ediyor'

Bir şey demedi. Kendi bildiğini okuyan birine cevap vermek anlamsızdı.

'Onu öldürmeliyiz'

'Tıpkı Touya gibi onu da öldürmeliyiz'

Ifadesiz yüzüyle elindeki taşı havaya atmaya devam etti. Touya'yı o öldürmemişti. Babası öldürmüştü. Babası. Her gün, azar azar. Her seferinde bir çizik.

~

Sa as mrb.

Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir.

Ufaktan Dabi tarafına bir bakalım dedim Shoto'nun mezarlığa gitmediği süreçte.

Belki birazcık anlamışsınızdır Dabi'nin nasıl bir kişilik olduğunu.

Nys, oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!

İlham gelmiyor😭 yazamadım bir türlü. Fikir mikir verin bir şey yapın yaa helpp

Zaten çok uzatmayı düşünmüyorum ama kısa şeyi de yazamıyorum*bayılmwk*

Beşlik çaktım by

 + ÖLÜM + Todoroki Shouto x Todoroki Touya(Dabi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin