Obudziłam się sama z siebie , chciałam sięgnąć po telefon lecz go tam nie było . Szybko wstałam do pozycji siedzącej i zeszłam na dół bo nic nie pamiętałam z wczoraj , kiedy ja schodziłam zestresowana po schodach zobaczyłam zaspanego blondyna .
Zobaczyłam 2 identyczne telefony na stoliku sięgnęłam po jeden telefon by zobaczyć który to mój ... Kiedy już włączyłam to jakże ciekawe urządzenie zobaczyłam ... Mnie . Na tapecie telefonu ... Szybko odłożyłam telefon i wzięłam drugi . Uh... pomyślałak po czym znowu sprawdziłam godzinę ,Godzina była 14 więc postanowiłam obudzić blondyna .
Wstawaj Tommy . -powiedziałam do niego żeby nie ogłuchnął ale ten dalej spał jak zabity .
Napisałam na grupie żeby przyjechali o 20 na ten adres bo będzie impreza czyli do mojego domu , oraz napisałam że całe wydarzenie będzie nagrywane więc chociaż jedna osoba musi nie pić żeby sytuacja była w dobrym stanie , do niepijących zgłosili się Phil , bbh i jeszcze techno blade . Szczerze jestem Polką więc czemu się nie napić ? Trudno że nie mam 18...
Wstawaj ! Krzyknęłam do blondyna a ten się tylko obròcił do mnie plecami .
Zaraz wyleje na ciebie wodę . Powiedziałam chłodno na co chłopak ani śmiał zareagować .
Poszłam do kuchni i nalałam zimnej wody , wróciłam do tommiego i na początku lekko go nią ochlapnelam w ramie na co ten dalej nie reagował .
Wzięłam z niego kołdrę i zaciągnęłam go na dywan . Chłopak zaczął się rozbudzać .
Wstawaj ty , ty leniu ty .
Powiedziałam na co on już nie pogłębiony w śnie ani nie obudzony popatrzył na mnie . Wstawaj simpinnit !
T-nie nazywaj mnie tak !
Ty- pomyśle na tym , a teraz się ogarniaj bo o 20 przyjeżdża do nas całe dsmp .
T-YEEEEES BITCH IMPREZAAAA.
TY: Tak tylko bez alkocholu dla ciebie dzieciaczku.
T:jestem od ciebie starszy !
Ty: i głupszy .
Chłopak wstał i chciał coś powiedzieć lecz ja go powstrzymałam .- dobra chcesz tulasa zanim wyjdę ?
Rozłożyłam ręce a ten się na mnie popatrzył .
T- NIE JESTEM DZIECKIEM ! No
Kiedy ten już chciał kończyć swoją jakże miłą wypowiedź przytuliłam go i wzięłam moją torebkę wychodząc przed drzwi . Nie rozwal domu !
Wyszłam i pojechałam do sklepu , zapowiada się długa noc.
Time skip. Wszyscy już byli .
Godzina 20.30To co , stream i zabawa ! Krzyknęłam pokazując na kamerę , ustawiłam ją i włączyłam że premiera się odbędzie za 5 minut .
Dream masz maskę ?
Dream- tak mam , chłopak założył maskę a ja poszłam szybko wziąść jakąś butelkę gdyby widzowie zdecydowali się grać właśnie w nią .
Ustawiłam wszystko na stole i zaczął się stream .
Witajcie wszyscy na streamie ! Z tej strony Alex i dzisiaj będziemy grać w to co właśnie wy! Zaproponujecie . Macie tabele i równe 5 minut na zagłosowanie na nią i dodanie w niej swoich pomysłów , na dzisiaj powinniśmy wybrać jakieś 3 gry a będą one wybierane losowo .
Po 5 minutach zaczęłam strollować na telefonie i kiedy już byłam pewna że mogę się zatrzymać wycelowalam z jedno z wyzwań i przeczytałam ją głos .
CZYTASZ
Tommyinnit x reader ~to ty ?...~
Фанфикw książce !! książka będzie pisana jako Tommy i niby OC czyli reader ( yn) będzie miała inaczej na imię i ogólnie wygląd ! jeśli komuś to przeszkadza to przepraszam , zapraszam do książki . zaczęta : 11.09.21 zakończona ? Zawieszona - nie zostanie...