Enjoy
Y/n ! CZEMU MI NIE POWIEDZIAŁAŚ?
(i tak przy okazji czy chce ktoś żebym zrobiła też Tommy x reader ale np. z męskimi zaimkami? )
Przepraszam ! Pozatym to tylko teraz my nie byliśmy wczesniej razem - DOBRA BO MY SIĘ TU AWANTURUJE MY A LUDZIE NA STREAMIE MAJĄ ZDZIWIENIE.
Dobrze dobrze ! Już nie krzyczmy . -powiedziałam zrezygnowana .
Blink-przyszla mi wiadomość na telefon ?-powiedziałam cicho .
Popatrzyłam kto napisał i już wiedziałam o co zapewne chodzi .Otóż reżyser filmu do mnie napisał że zadzwoni za chwilę .
Zaniedlugo ktoś do mnie zadzwoni a Tommy , ty idziesz ze mną .
Popatrzyłam się na niego surowym wzrokiem a ten szybko wstał wystraszony . Gdy znikneliśmy za rogiem moja twarz odrazu była łagodniejsza .
Pokazałam mu telefon i akurat wtedy ktoś do mnie zadzwonił , oczywiście reżyser .
Tak?-powiedziałam gdy połączenie zostało nawiązane .
Y/n , jutro musicie być na planie filmowym. , Wyzdrowiałem a jesteśmy w połowie filmu . Idziemy dobrze z czasem ale jak ten tydzień nie będziecie nagrywać to będziemy mocno w tyle.
No dobrze ...
I jeszcze jedno , narazie nie mamy żadnego trailera więc trzeba zrobić przynajmniej w ten tydzień 10 minut filmu ( nwm powiedzmy że tam będą robić ten film rok a robili już 6 miesięcy ?)
Dobrze..
To do widzenia i widzimy się jutro na planie .
No i się rozłączył .
Hm , jest już późno więc trzeba by było pójść spać skoro jutro mamy iść na plan filmowy .
Co? Jest dopiero 22 .
Tak ale ja wstaje o 5 . Ty wstajesz zapewne około 9 bo masz blisko lecz ja sie przygotowywuje czy kto wie co .
No dobra , chodźmy do nich .
Wyszłam zza rogu a inny się na mnie popatrzyli jakby tu mnie nie było nigdy .
Podeszłam i usiadłam koło Georga poczym powiedziałam - ja zaniedlugo będę spadać , więc może jedno pytanie dla mnie ?
Uśmiechnęłam się lekko i zaczęli losować z pytań .
Dobra mamy , powiedział tubo
A więc tak , czy byłaś kiedyś w szpitalu bądź miałaś mocny uraz ale nie pojechałaś tam?
Hmm akurat powiem że byłam w śpiączce przez 3 miesiące i to jakoś 5 miesięcy temu ? Może 6-7
( Czas mi się myli przepraszam )
Popatrzyłam na zegarek który czasami ze sobą noszę u zobaczyłam że jest 22.15
To ja spadam ! Dream , ty sobie zostań ja pójdę na nogach bo tak daleko nie jest .
Powiedziałam ale zobaczyłam że Tommy się ubiera . A ty gdzie idziesz ?
Spytałam na co ten się wzdrygnął i odwrócił w moją stronę .
Chciałem cię odprowadzić ... Powiedział zmieszany blondyn
No dobrze , zaczęłam ubierać buty oraz kurtkę po czym poczekałam na niebieskookiego .
Hey , y/n możemy iść .
No i wyszliśmy , kiedy nie było już widać ich tymczasowego domu Tommy się zatrzymał a ja zanim .
Hm? Co się dzieje .
Wiesz , zaniedługo są święta ... I może zrobilibyśmy sobie święta w tym naszym tymczasowym domu ?
Dobry pomysł - uśmiechnęłam się a ten się do mnie zbliżył po czym mnie przytulił .
J lekko się odsunęłam i pokazałam by się znów przybliżył . Pocałowałam go w policzek po czym złapałam za rękę .
Wiesz co Tommy , jesteś chyba po alkoholu bo to że całujesz dziewczynę , trzymasz jej rękę oraz ją przytulasz to nie ty .
Zaśmiałam się a ten się zaczerwienił .
Nagrałeś odwagi po spotkaniu Alex ?inaczej mnie?
Chyba tak.. pozatym , nie ważne już chodźmy bo zimno jest .
Kiedy dotarliśmy do domu zaprosiłam go do siebie i zrobiłam nam herbatę .
Była 22.45 czyli droga nam zajęła 30 minut .
Proszę-podalam chłopakowi herbatę przy tym wyjmując cukier i miód i podając mu 2 łyżeczki jakby chciał potem sobie dodać czegoś jeszcze .
Co słodzisz-zapytałam siadając na przeciwko .
Cukier ,3 łyżeczki -powiedział Tommy .
Dobrze , zapamiętam na przyszłość -zasmiałam się.
Kiedy wypiliśmy herbaty była już 23.13
To ja będę szła spać bo 6 godzin snu to chyba wystarczająco na następny dzień .
Czekaj - Tommy złapał moją rękę .
Mogę tutaj nocować ? Wiem że nie zabrałem swoich rzeczy ale jutro poprostu pójdę z rana po nie .
No dobrze . Powiedziałam po czym myślałam gdzie może spać .
Hm , ale śpisz u mnie bo kanapa jest niewygodna , mam jeden nadmuchiwany materac który jest wysokości jak łóżko . Może nie spadniesz - zaśmiałam się .
Zaciągnęłam go do pokoju po czym wyjęłam materac i go nadmuchałam.
Dobra , gotowe ! Teraz idę ci po pościel i tak dalej .
Time skip .
Godzina 13.42 plan filmowy . Wtorek
Dobra ! Mamy czas do 17 więc szybko -powiedział reżyser .
Uciekacie na motorze przed policją która myśli że coś ukradliście a wy akurat ściągacie prawdziwego sprawcę .
Pokazał nam motor który wyglądał naprawdę kozacko.
Tommy oczywiście musiał usiąść z przodu bo to był ''jego'' motor
Ja za to złapałam się go i wtedy zaczęli nagrywać .
ku*wa ! DAMIAN strzelają do nas !
( Nwm powiedzmy że mają jakieś imiona cn?)
To co mam zrobić ! Wykrzyknął blondyn i niby przyspieszył .
Uhh... Jedź tam ! Krzyknęłam i pokazałam na tunel dla pociągów .
Nie ma mowy ! Właśnie tam jedzie pociąg .
Wiem , wskoczymy na jego pokład.
Kiedy był odpowiedni czas wskoczyliśmy na pociąg przy okazji spadając razem na ziemię , ja spadłam na niego czego nie było a raczej nie powinno być w filmie .
Ooh, lecisz na mnie ? Powiedział blondyn a ja się popatrzyłam na niego wzrokiem zażenowania po czym wstałam z jego torsa.
Wstawaj .. musimy być jak najdalej od nich - powiedziałam na co ten przytaknął i wstał .
CDN !
848 słów do zoba
CZYTASZ
Tommyinnit x reader ~to ty ?...~
Fanfictionw książce !! książka będzie pisana jako Tommy i niby OC czyli reader ( yn) będzie miała inaczej na imię i ogólnie wygląd ! jeśli komuś to przeszkadza to przepraszam , zapraszam do książki . zaczęta : 11.09.21 zakończona ? Zawieszona - nie zostanie...