Have fun all
Wstałam z łóżka zmęczona i zarazem szczęśliwa . Jutro wolne i chce zacząć coś nowego ! Chce zacząć streamować tak jak mój brat ale oczywiście bez twarzy , nie chce pokazywać a pozatym potem jak by się dowiedzieli że jestem siostrą dreama to by mnie mogli stalkowac .... I by jego twarz pojawiła się w internecie .
Wszystko się może zdarzyć ... Pomyślałam w głowie po czym wstałam i zaczęłam iść w stronę szafy ... 3.16...
Czekaj 3?! Mam jeszcze ponad 6 godzin ale już nie zasnę ... No cóż !
Włączyłam światło ponieważ dalej było ciemno i się ubrałam , po czym poszłam coś zjeść w kuchni .
( Ps. Mają 2 piętrowy dom Clay i y/n na górze mają pokój a drista na dole )
Zrobiłam sobie na szybko kanapki po czym poszłam się ubrać ... Czekaj , mam 6 godzin do wyjścia na plan tak?... - powiedziałam sama do siebie .
No to chwilę poczekam ! Ale czas z rana płynie szybciej niż w połòdnie coś tak myśle.
Ubrałam się narazie w normalny podkoszulek oraz czarne jeansy. Ale że będę musiała i tak się przebrać do mojego stroju a jest zimno , nałożyłam na siebie sweter .
No to gotowe , teraz spróbuję może ogarnąć coś z YouTube i z twitch 'em oraz tiktokiem .-powiedziałam po czym lekko wzdychnełam
Włączyłam komputer po czym podłączyłem kamerkę .
Hmm... Jaką nazwę wybrać?.. może TheAlex? Moje imię z tego .. snu?
Z resztą , ...
Zalogowałam się po czym ustawiłam sobie nazwę . - okej , YouTube już jest to teraz reszta... ~ powiedziałam cicho .
Time skip . 3 godziny .
Perfekto! Jest już 7 a ja mam wszystko gotowe , mam kanał na YT , Twitch'u i na tiktoku , mam też zrobiony profil oraz napisane moje dane : I'll Play with name Alex but that don't mean that this is my name! I am 16 and ill stream on Twitch and YT ! *Link * *Link* .
Okayyy , gotowe a teraz tylko coś pooglądać na temat nowych kanałów ..
Time skip .
2 godz - 8.28
Hmm powinnam już iść , w końcu się przygotuje tam przed czasem. -pomyślałam po czym zabrałam się za to.
Wyszłam z domu przy tym lekko biegnąc by napewno przyjść przed czasem
Time skip .
9.30
Wszyscy są , a ja właśnie się przebrałam w kostium , wyszłam po czym zobaczyłam że Tommy już czeka .
Siema Tommy ! Jak ci się spało ?-usmiechnełam się po czym zaczęłam podchodzić do chłopaka .
Niezbyt dobrze , moi wspòłlokatorzy ... ( Btw nie pamiętam już z kim mieszkał ale chyba z tubbo , ranboo , georgem , jschlattem oraz Jackiem )
Co robili? Powiedziałam lekko podśmiewającym się głosem .
Ciągle o coś pytali Georga a ten leżał na ziemi w bez ruchu , ci krzyczeli całą noc przez co spać nie mogłem .
A spałeś chociaż trochę ?
Hm , ich kłótnię kończyły się co 5 min na 30 sekund .. zaczęli się awanturować o 3 do 6 więc hmm mniej niż godzinę zapewne .
CZYTASZ
Tommyinnit x reader ~to ty ?...~
Fanfictionw książce !! książka będzie pisana jako Tommy i niby OC czyli reader ( yn) będzie miała inaczej na imię i ogólnie wygląd ! jeśli komuś to przeszkadza to przepraszam , zapraszam do książki . zaczęta : 11.09.21 zakończona ? Zawieszona - nie zostanie...