7

180 7 0
                                    

Wszyscy się zaczęli budzic pokolei a ja zaczęłam się stresować . Pierwszy wstał sapnap , karl , niki i tak dalej ... Kiedy już jedna z osób się ocknęła ja zaczęłam się śmiać bo właściwie wszyscy już wstali a inni się na mnie patrzyli z face palm'em . ? Chyba tak się odmienia )

P-P-PRZEPRASZAM HAHHhhajhA - śmiałam się dalej a oni się przyłączyli jedyna osobą która się nie śmiała to Tommy bo  był zły , ciekawe ?... Kiedy wszyscy się ogarneli dałam im materace i kocyki do przykrycia z powodu że innych nakryć nie miałam .

Kiedy poszłam spać usłyszałam jakieś kroki idące w stronę mojego pokoju . Zamknęłam oczy i zaczęłam się wsłuchiwać w otoczenie .

Napoczatku wszedł karl i zapytał się mnie czy śpię ale zanim ktoś stał więc nie odpowiedziałam , usłyszałam że ktoś wchodzi do mojego pokoju , jakieś ciężkie kroki i... Ktoś kładzie coś a raczej kogoś koło mnie ? . Przez zamknięte oczy  jedynie zobaczyłam lekki połysk zapewnie flasha , odwróciłam się oraz otworzyłam oczy a koło mnie leżał Tommy .

Wstałam z łòżka i poszłam na dół po cichu idąc w tym czasie do willa . Kiedy byłam koło niego lekko szturchnelam go a on zaczął się budzić , wow ale słaby sen .. kiedy się obudził pokazałam mu ręką żeby poszedł za mną.

Kiedy chłopak już wygramolił się z poza innych ja go zaprowadziłam do pokoju i pokazałam na śpiącego blondyna na moim łóżku.

W- spałaś z nim?..

Ty-ta-CO? NIE kur... - powiedziałam do siebie po czym kontynuowałam .

Ty- mam z nim spać czy gdzieś indziej iść ? Bo chłop dostanie zawału jak się obudzi mi to nie przeszkadza ale jemu ?

W- zapewne jak się obudzi będzie miał niemały szok ale takto ... Będzie okej raczej chociaż jego krzyk usłyszy się w całym domu .

Ty- zaryzykuję , a teraz przepraszam że cię obudziłam możesz iść spać .

Kiedy chłopak wyszedł ja walnęłam się na łóżko i odrazu zamknęłam oczy , ciekawe jak zareaguje blondyn inaczej zwany simp innit jutro rano ...

Przepraszam że takie krótkie bo zaledwie 300 słów ale jestem tak zmęczona a chciałam przynajmniej dopisać jak się zakończyła tamta akcja !

Tommyinnit x reader ~to ty ?...~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz