~ ROZDZIAŁ 8 ~

270 22 11
                                    

Ostatnie dni spędziłam z techno niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy w tym przypadku też kiedyś w końcu musiało to nastąpić. Nie wiem kiedy to minęło, jak te dwa tygodnie tak szybko minęły. A ile się w tym czasie stało Martyna i Natka są razem ( Jak to czytasz Martyna to proszę chciałaś to masz ♥ ) ja i Dave odnowiliśmy kontakt i okazało się że Quacity to Alex kiedy się dowiedziałam o tym byłam przeszczęśliwa ponieważ teraz mogliśmy się spotkać ta samą ekipą co jeszcze paręnaście lat temu. Do Londynu nie wracaliśmy we dwójkę a w piątkę Wracał z nami Will, Tommy i Natka gdyż postanowiła się do nas wprowadzić z czym nie miałam problemu im więcej na chacie tym lepiej. Na lotnisku pożegnałam się z Technem ale nie na długo ponieważ zamierzaliśmy spotkać się całą ekipą z dzieciństwa. 

Razem z dziewczynami stwierdziłyśmy że kupimy większy dom ponieważ chciałyśmy żeby zamieszkała z nami jeszcze Marika, Martyna znała Marikę już długo za to Natka poznała ją jakiś tydzień temu jednak bardzo się lubiły przez co nie miała do tego problemu.

( HEH chyba zapomniałam wspomnieć kiedy postacie mają urodziny więc no ten teges 

Y/N - 16 październik

Martyna - 18 lipiec 

Natka - 18 marca

Marika - 10 kwiecień

No więc tak Daty są u góry to tyle od mnie miłego czytania) 

Miesiąc później 

Codziennie gdy rozmawiałam z Technem coraz bardziej zadawałam sobie sprawę z tego że nie darze go już uczuciem przyjaźni a czymś więcej. Rozmawiałam o tym z Alexem przez kamerkę  i powiedział żebym się nie martwiła bo on też zaczyna coś czuć do Mari ( owszem nikt nie skończy singlem chyba że nie znajdę pomysłu na alkoholika ( czt. Wilbura ) ale z głównych każdy będzie mieć parę i nie martwcie się w tym albo w następnym rozdziali pojawi się dnf i karlnap no więc tak hehe już nie przerywam wam czytanie tego dzieła ) dlatego tez skoro tamte spotkanie wyszło super stwierdziliśmy zrobić kolejne tylko że zaprosić całe smp ( tak znała już smp od meet'upa ) na co wszyscy się zgodzili a jako iż miałam najwięcej pokoi gościnnych żeby wszystkich pomieścić stwierdziliśmy zrobić je u mnie w domu oczywiście dziewczyny się zgodziły. Oh zapomniałam wspomnieć że mieszkamy już we czwórkę w dużym domu w Brightonie tak przeprowadziłyśmy do innego miasta gdyż eeeeeeee bo tak po prostu bo tak.

Time skip dzień przylecenia połowy smp bo reszta dojedzie w między czasie bo tak ( jestem leniem wiem :> )

Pov Techno ( OMG )

CDN 

----------------------------------------

Dobranoc kochani jutro będzie kolejne 

Miłego dnia/nocy♥


|| Twardy na Zewnątrz miękki w Środku...||Technoblede X Reader || Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz