×Bu bölüm Emir'i anlatmaktadır×
Gece 02.00, Çağatayların evindeyim. Uzun süre burada kalmaya karar verdim. Çünkü babam yaşam tarzımı beğenmiyor. Aslında kimse yaşam tarzımı beğenmiyor. Ama kafam cidden çok dolu. Beni anlık mutlu eden tek şey alkol, uyuşturucu ve kısmen sigara.
Bir sigara yaktım ve Dilanın uyuyuşunu izledim. Tanrım geçen gün ne kadar kötü haldeydi. Biri içkisine hap atmış sanırım. Yaşadığı duruma üzüldüm.
Okulun futbol takımındaydım ama malesef ki devamsızlık ve düşük notlarımdan dolayı takımdan atıldım. Annem 2 sene önce gözlerimin önünde vefat etti ve bunun travmasını hala atlatamadım. Babam sert bir adamdır. Üstüme hep çok gelirdi. Hayatım boyunca benden beklentileri hep yüksekti. Ama ben hiçbir beklentisini karşılayamadım, onun hayal kırıklığına uğrattım. Babam hayatı boyunca hep bir kadına ihtiyaç duyuyor. O yüzden onun çamaşırlarını ben yıkıyor, yemeğini ben yapıyordum. Baba oğul acımızla savaşabilirdik ama babam annemi aldatıyordu. Annem vefat ettikten sonra da aldatmaya devam etti. Annemi hiç gerçek anlamda sevmemişti zaten. Annem onu bütün yüreğiyle sevmişti buna rağmen sahip olduğu tek şey vücudundaki morluklardı. Annem babamın onu aldattığını biliyordu ama babama deli gibi aşıktı. Hiçbir zaman babamdan ayrılacak cesareti bulamadı ve gerçek aşkı, hakettiği aşkı bulamadan dünyaya gözlerini yumdu...
Evin balkonuna çıktım ve biraz hava aldım. Evde herkes uyuyordu ve canım sıkılmıştı. Ama ben kimin uyumadığını biliyordum. Hemen Cemreyi aradım.
Emir: Alo! Cemre uyudun mu?
Cemre: Hayır uyumadım da neden bu saatte aradın?
Emir: Hiiç canım sıkıldı. Neden arkandan bu kadar ses geliyor nerdesin?
Cemre: Bir arkadaşımın partisindeyim gelmek ister misin?
Emir: Kız varsa olur.
Cemre: Var var.
Cemre konumu attı ve hazırlanıp sessizce çıktım. Sonunda eve varmıştım. Parti az kişiliydi arkada şarkı çalıyordu ama herkes toplanmış sohbet muhabbet ediyordu. Ben geldim ve herkes beni selamladı. Hepsiyle bir bir tanıştım. Cemre saçını toplamış üstünde crop top üstüne deri ceket, kısa şort giymiş. Siyah çoraplarını yukarı kadar çekmiş ve siyah botları vardı. Burnunda da piercingle çok sexy duruyordu. Cemre elinde sigarasıyla beni selamladı. Makyajı mükemmel görünüyordu. Herkes şişe çevirmece oynuyordu. Beni de davet ettiler. Ben de aralarına katıldım. Şişe çevirmece oynamak iyi bir fikirdi. Çok dolmuştum kendime becercek kız bulmak için şişe çevirmece iyi bir yöntemdi. Yanlarına oturdum ve herkesi süzdüm. Sağ çaprazımda bir kız oturuyordu. Saçları platin sarıydı ama aralarına soft pembe boya attırmış, septum piercingi ve soft giyimiyle pinterestten fırlamış cute anime kızlarına benziyordu. Onu gözüme kestirmiştim.
Ona baktıkça sikim kalkıyordu. Heyecanlanmıştım. Sigaramı yakıp sigara ağzımdayken ona bakıyordum. Kız bana bakıp utandı ve hemen kızaran suratını aşağı eğdi. Cemre o soft ve tatlı kıza göz koyduğumu anlamıştı. Hemen güldü ve şişeyi benle kendisine gelecek şekilde çevirdi. Tam da istediği gibi oldu. Cemre bana soruyor, ben cevaplıyordum.
Cemre: D mi? C mi?
Emir: (Sırıtarak) D
Cemre: Şu tatlı kızı becermek ister miydin?
Emir: Evet, neden olmasın?
Cemre'nin bunu yapmasına sevinmiştim böylece niyetimi kız anlamış olucaktı ve ona daha da yakınlaşabilecektim. Şişeyi tekrar çevirdiler. Tatlı kızla başka bir kıza denk gelmişti. Tatlı kız D dedi. "Bakire misin?" Tatlı kız bu soruya "evet" diye cevap verdi. Ona seksin zevkini verecek ilk kişi olmanın mutluluğunu yaşıyacaktım. Sikim daha da sertleşmeye başlamıştı. Herkes tatlı soft kızın bakire olmasına gülmüştü. Şişeyi çevirdim ve tam istediğim gibi tatlı soft kızla bana geldi. Sordum ve doğruluk seçti. "Bu gece bakireliğini elinden almamı ister misin?" Kız hemen kızardı. Herkes deli gibi gülüyordu. Kız utanarak "O-olur" dedi. Oturduğumuz yerden kalktık ve bir odaya geçtik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen Fantasy
RandomHikaye depresif gençlerin yaşadıkları zorlukları, aşkları, cinselliği ve bağımlılıkları anlatmaktadır. Hikaye bolca cinsellik içermektedir. +18 Sex is Art (Dar kalıplarınızla hikayemi yargılamayın)