×Bu Bölüm Dilan'ı Anlatmaktadır×Sabah uyandım herkesin neşesi yerindeydi. Çağatayla Özgür'ün arası düzelmişti. Emir iyiydi. Kahvaltımı mısır gevreğiyle yapıp evden hızlıca çıktım. Bugün okulu ekiyorum, başka planlarım var.
Bu aralar tanışma sitelerinin bağımlısı olmuş durumdaydım. Sürekli yeni insanlarla tanışıp onlarla dateleşiyor ve sevişiyordum. Lina olayından sonra kendimi depresif ve yalnız hissediyordum. Aslında yalnız değildim ama hissediyordum işte.
İnternetten tanıştığım kızın evine gitmiştim. İçeri girdim biraz muhabbet ettik. Ve yatağa geçtik. Bu romantik bir buluşma değildi, tamamen cinsel ihtiyacı giderme üstüne kurulu duygusuz buluşmaydı. Kız hard seven tiplerdendi. Ben de kullanılmayı seven...
Beni altına almış bi eli vajinamda beni parmaklıyor bir yandan da inleyişlerimi izleyip boğazımı sıkıyordu. Cinsel ihtiyacımı karşıladıktan sonra giyinmeye başladım. Ne garip ama seks öncesi insanlar kıyafetlerimi çıkartmama yardım ediyor ama giymeme kimse yardım etmiyor.Üstümü giyinip başka bir buluşmaya gittim. Bu seferki duygusal bir buluşmaydı. Biliyorum yaptığım çok iğrenç bir hareket ama cidden umrumda değil. Depresyonda olduğum zaman kimseyi düşünmez oluyorum. Aslında ben her zaman kimseyi düşünmüyorum. Kendimi de düşündüğüm pek söylenemez. Bir ortama bağlı kalmayı sevmiyorum. Sürekli başka bir yerde olmak istiyorum. Aynı yüzleri görmek istemiyorum...
Diğer buluşmadan sonra eve döndüm. Bizimkiler okuldan dönmüştü bile. Bana bütün gün nerde olduğumu sordular ama pek cevap veresim yoktu. Ailemle vakit geçirdim diyerek yalan söyledim ve odama geçtim. Bende ne sorun vardı bilmiyorum ama kendimi mutsuz ve depresif hissediyordum. Her an patlayabilir bir bomba gibi. Ne istediğimi bile bilmiyordum. Sürekli kendimi boşlukta ve bir şeyler düşünerek buluyordum. Neydi beni mutsuz eden? Aşksızlık mı sevgisizlik mi?
Özgür odaya girdi.
Özgür: Ailenle buluşma nasıldı?
Dilan: Güzel.
Özgür: Güzel? Bu kadar mı?
Dilan: Evet.
Özgür: Bu günlerde sende bir şey var ama neyse sana söylemem gereken şeyler varr.
Dilan: Nedir?
Özgür: Bak bu aramızda kalsın, biz en iyi arkadaşız bu yüzden söylüyorum tamam mı? Eğer bunu başkaları öğrenicek olursa hoş şeyler olmaz.
Dilan: Peki. Kimseye söylemem.
Özgür: Geçen partide Çağatayla sikişiyorduk ve Emir'i bizi izleyip masturbasyon yaparken gördüm. Birbirimize baktık ve hemen kayboldu. Geçen gece o yüzden ortalıkta yoktu sandım ama uyuşturucu içiyormuş.
Dilan: ...
Özgür: Aslına bakarsan Emir gerçekten yakışıklı. Siki de baya büyüktü.
Dilan: Emir'i mi arzuluyorsun?
Özgür: Hayırr, sadece sikinin büyük olduğunu söyledim.
Dilan: Pekii. Her neyse Özgür. Başka gece konuşalım mı? Bu aralar yalnız kalmaya ihtiyacım var.
Özgür: Peki tamam. Bir şey olursa benimle konuşabilirsin. Seni seviyorum, sen benim en iyi arkadaşımsın.
Dilan: Sen de.
Özgür başımı ağrıtmıştı. Yalnız kalmaya ihtiyacım vardı. Ya da Linda'yı tekrar görmeye ihtiyacım var. Yatağa uzandım ve telefonumla oynamaya başladım. Neden bilmiyorum ama Linda'ya mesaj attım. "Selam, bazı şeyleri konuşmaya ihtiyacım var." Belki de beni depresif yapan şey buydu. Linda'ya aşıktım ama bana yaptığı şeyden sonra içimdeki derin boşluğu başkalarıyla geçiştiriyordum. Linda'dan bir bildirim geldi. Hiçbir şey yazmamış direk bana konum atmıştı.
Bu ev beni artık boğmaya başlamıştı. Saat gece 02.00dı ve bu saatte diğerleri dışarı çıkmama karşı çıkacaktı bu yüzden ben de evin penceresinden dışarı çıktım ve hiç düşünmeden Linda'nın attığı konuma yola çıktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen Fantasy
AcakHikaye depresif gençlerin yaşadıkları zorlukları, aşkları, cinselliği ve bağımlılıkları anlatmaktadır. Hikaye bolca cinsellik içermektedir. +18 Sex is Art (Dar kalıplarınızla hikayemi yargılamayın)