Aleria szła lekkim krokiem przez las. Czuła się wolna, szczęśliwa i piękna. Odwróciła się i wyszczerzyła zęby ; w końcu za nią szedł jej ideał, jej anioł. Zatrzymała się i poczekała aż do niej dołączy ; Raiden chciał ją złapać za rękę i pocałować, ale dziewczyna się odsunęła a potem zaczęła uciekać. Roześmiał się i ruszył za nią, pomimo iż zeszła z drogi która by ich doprowadziła do groty. Słyszał przed sobą jej śmiech. Piękny perlisty śmiech który według niego mógłby dostać miano najpiękniejszego dźwięku wszechświata. Chociaż... Może było coś innego co mogło konkurować z jej śmiechem.
- Mam cię ! -wykrzyknął gdy w końcu ją złapał za nadgarstek i oparł o drzewo- Musisz teraz zrobić coś, o co cię poproszę bo inaczej będę łaskotał !
Aleria roześmiała się cicho i ruchem głowy wyraziła zgodę. Chłopak pogładził ją po policzku i pochylił się do jej ucha.
- Zaśpiewaj mi coś.
Spojrzała na niego jak na wariata. Co to, to nie, ona nie zaśpiewa... Ale coś w Jego oczach sprawiło iż otworzyła usta i szeroko się uśmiechając zgodziła się. Puścił ją i usiadł na pniu jakiegoś powalonego drzewa podczas gdy ona się zastanawiała nad piosenką. Może repertuar anielski ? Ale jej się nigdy nie podobały te nudne arie operowe. O wiele bardziej wolała ludzkie piosenki. Miały o wiele więcej emocji w sobie...
- Zaśpiewam pod jednym warunkiem. -Raiden uniósł brew- Ty zaśpiewaj coś pierwszy.
- Ależ ja nie umiem...
- Nie kłam -przerwała mu- Masz do tego idealny głos.
Chyba to jej uśmiech go do tego przekonał. W każdym bądź razie zaczerpnął głęboko powietrza a potem zaśpiewał niskim, głębokim głosem.
Ever since I could remember
(od kiedy pamiętam)
Everything inside of me
(wszystko we mnie)
Just wanted to fit in
(chciało się tylko dopasować)
I was never one of pretenders
(nigdy nie byłem jednym z hipokrytów)
Everything I try to be
(wszystko czym próbowałem być)
Just wouldn't settle in
(po prostu nie pasowało)
If I told you what I was
(gdybym ci powiedział czym jestem)
Would you turn your back on me
(odwróciłabyś się ode mnie ?)
And if I seem dangerous
(gdybym wyglądał niebezpiecznie)
Would you be scared
(bałabyś się ?)
I've got the felling just because
(mam wrażenie że tylko ponieważ)
Everything I touch isn't dark enough
(wszystko co dotkne nie jest dość mroczne)
That this problem lies in me
(to ten problem leży we mnie)
I'm only a man with a candle to guide me
CZYTASZ
Szare Anioły
FantasyAleria Lightshadow nie jest zwyczajną dziewczynką w domu dziecka. W Dniu Wyboru, poznaje część swojej przyszłości. Czarne i brązowe skrzydła. Krew. Czy ucieknie Przeznaczeniu ?